..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Sevgi ÖRENGÜL




15 Temmuz 2004
Çığlık  
Sevgi ÖRENGÜL
...Bu gece sanki bir dalım kırık. Penceremi açıp, gecenin bu saatinde haykırmak geliyor içimden. Bir şeyler söylemek adına değil, sadece ve sadece bağırmış olmak ve bu gece yüreğimi sıkıştığı o dapdaracık odadan kurtarmak için....


:BABB:
   Biliyor musunuz...?   Aslında biz Donkişot gibi hayatın yel değirmenine anlamsız ca karşı koymaya çalışıyoruz. Bu gece kararımı bir kez daha verdim ki ne sen,ne de ben bu hayatı, yaşamı değiştiremeyiz. Yapabileceğimiz tek ve en güzel şey, yaşamın verdiği tüm olumsuz lara karşı Pollyana olmak olurdu her halde. Neden böyle anlamsızca yazıp- çizdiğimi bende bilmiyorum aslında. Bu gece sanki bir dalım kırık. Penceremi açıp, gecenin bu saatinde haykırmak geliyor içimden. Bir şeyler söylemek adına değil, sadece ve sadece bağırmış olmak ve bu gece yüreğimi sıkıştığı o dapdaracık odadan kurtarmak için. Birileri duyar mı? Bilmiyorum. Ya da ne fark eder ki duysalarda, benim ne demek istediğimi çığlığımın içinden bulabilirler mi? Bizde yapmamış mıyızdır sanki bunu? İlk çığlık atan ben olmayacağımdır eminim bu gece. Daha önce eminim başkaları da olmuştur. Ve yakaladıkları tek şey NEDEN? sorusu olmuştur. HAYIR! ben cevap vermek istemiyorum bu gece. Ben, ben söylemeden, onlar sormadan beni anlayacak bir dost istiyorum bu gece.   Odamdayım ve her zaman ki gibi burası çok soğuk. Yüreğim öyle küçüldü, öyle küçüldü ki, bedenimde bir yerler de kaybolup yok oldu sanki önce. Sonra büyüdü, büyüdü ve içime sığmaz oldu. Acaba soğuk mu buna sebep? Yok yok değil. Sadece bu gece yüreğimin kafası karma karışık, ne yapması gerektiğini, ne düşünmesi gerektiğini bilmiyor. Aslında biliyor ve söylüyor " Gerçeklerden kaçamayız"     Bu hayat böyle zalim oldukça, bu beden böyle güçsüz kaldıkça, bu yürek böyle çaresizce boyun büktükçe bu keşmekeş, bu süregeliş, bu banal gidiş değişmez. Ha bunları neden anlatıyorum şimdi bilmiyorum. Demiştim ya, bazen düşünmekte istemiyorum. Sadece ve sadece anlatmak istediğim için yazdım demek öyle hoşuma gidiyor ki anlatamam.   Sadece bu gece önümden kaldırdığım o duvarların hayali tekrar belirdi, belki de korkuyorum. Bilmiyorum. Bilmiyorum.   BİLMEK İSTEMİYOR OLUŞU KABULLENMEK İSTİYORUM!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sessizliğime Sessizlik Kattım!
Fatoş' A Mektup

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben...
Dedi ki Kadın...
Seni Anlayamadıysam, Sen Anlatmadın, Anlatamadın!
Aşkımı Balçığa Bulama!
Göz Yaşı Gözünün Ucunda Saklıydı..!
Oyun Bitti!
Adı Mavi...
Sevgiliye Mektup...
Tarifi İmkansızlık!
Gelişteki "Merhaba" , Gidişteki "Güle Güle"...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şimdi Annem Yanımda Olsaydı... [Şiir]
Anlatamıyorum! [Şiir]
Mesela Yani... [Şiir]
Siz Beni Anlayınca... [Şiir]
Kayıp Sevgi... [Şiir]
Hoş Geldin Yalnızlık! [Şiir]
Sen (Li) Ben... [Şiir]
Bende ki Sen. [Şiir]
Rab (Cc) '' La Konuşma... [Şiir]
Yaralı Sevda... [Şiir]


Sevgi ÖRENGÜL kimdir?

Okuyan,düşünen,yazan. . . . yani sizden biri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Hayatın içinde bir dilek tohumu gibi savrulurken nasıl değişiyorsak,Hayatı,duyguları,kelimelerde yaşamı okurken de etkileniyoruz demektir...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sevgi ÖRENGÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.