..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > feride özdemir




20 Eylül 2006
Ah Kilitli Sandık Ah!  
Ateş gibi yaksa da kavursa da. Sevilmedin hiç sevmedin bizim kadar değil mi?

feride özdemir


Açılma kilitli sandık, bakma yüzüme yaşamın akislerini arama mimiklerim de, aldın alacaklarını yerlerine ne verdin söylesene?


:CJJD:
Açılma kilitli sandık, bakma yüzüme yaşamın akislerini arama mimiklerim de, aldın alacaklarını yerlerine ne verdin söylesene? Buruk bir boşluktan başka. Ah kilitli sandık sen olmasaydın da tadı olmazdı bilirim bu sanalımsı hayatın. Git git diyorum sana! Gelme üstüme, getirme acılarımı aklıma, yakma özlemlerimle. Şimdi sırasımıydı o kilidi açmanın. Örümcek ağlarının bağladığı kapıyı gıcırdatmanın. Biliyorum sen kötüsün kasıtlı yapıyorsun. Niçin bütün bunları tutup biriktiriyorsun? Gözyaşını tanıdığını biliyorum sen onunla besleniyorsun. Avını yakalarsın önce usul usul çaktırmadan başlarsın geçmişte gezdirmeye. İlk sırada tatlı ama geçmişe özlem vardır. Sonra sırayı yaşananlar dan alır dostlara gelirsin, öyle özler ki insan burnunun direği sızlar. Bilirsin ki doğru yoldasın, hadi bakalım devam.

Gidecek misin söyle bak çıkacak foyaların, anlatacağım işte insanlara yaptıkların. Demek hala buradasın gözyaşı bekliyorsun ama bu defa alamıyacaksın. Yazacağım korkusuzca açıklayacağım yaptıklarını bir bir çünkü korkmuyorum yazarken güçlüyüm. Kalemime yaslanıyorum. Dostların yaşayanlarına acı bir özlemle damlanın ilki akar damarlarından birikirde gelir sanki göz pınarlarına, işte ilk damla ve senin yutkunman hadi artık başla dercesine sıkıştırır zorlarsın. O kadar iyi biliyorsun ki işini şimdi sıra geri gelmeyecekler de, ne güzel getirdin buraya kadar avını, yoktur artık geri dönüşü onun değil mi? Kaçamaz çaresizce başlar çırpınmaya belki yıllar olmuştur kapatalı gömeli hasretlerini sevdiklerinin hayallerini. Olmaz ama yetmez sana nedir ki bu! deşmelisin iyice, o zaman olmayan yüreğinde ki kan damarların dolar avının göz yaşlarıyla değil mi?

Ah kilitli sandık ah ,o resim sana yardım etmese o anılarla dolu yazılar olmasa bir damla döker miydim ben sana. Parça la yüreğimi hadi ne duruyorsun orda, gelmeyecek o artık geri, göremeyeceğim bir daha asla, al ne alacaksan beslen büyü benim gibi yak kavur insanları da.

En sevdiğin kokudur damlamış gözyaşları kağıda mürekkeple karışmış yazılar silinmeye başlamış ara ara sayfada. Acıyorum ama sana biliyormusun ne özleyecek tek bir dost ne de geri dönmeyecek bir sevdiğin var. Ateş gibi yaksa da kavursa da. Sevilmedin hiç sevmedin bizim kadar değil mi?

Feride Özdemir

.Eleştiriler & Yorumlar

:: tebrikler
Gönderen: ömer faruk gözoğlu / Urfa/Türkiye
27 Kasım 2006
ne kadar övsem azdır bence yüreginin bam teli dedikleri yerden dökmüş mısraları ah o duygularımızın dili belki bizler bu yönümüzü akıtamıyoruz yazılara ama bunu en iyi şekilde dökenlerede şapka çıkarılır vede önünde saygıyla eğilirim yüreğine sağlık.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Ben Ölür Bin Ben Doğar Sabahlarım da
Bir Nefes Keyif

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dur Gitme [Şiir]
Ben Anemon; Yamaçlarda, Patikalarda,kırlarda Büyüyen Bir Çiçek. [Şiir]
Bir İnsan Bir Öykü (1. Bölüm) Gerçek Hayattan Alınmış Bir Damla [Öykü]
Bir İnsan Bir Öykü (2. Bölüm) Gerçek Hayattan Alınmış Bir Damla [Öykü]


feride özdemir kimdir?

Dediğim gibi dünyanın bir yaratılış gayesi var, her bir insanın da, bunu bulmak çokta zor değil, içimizde bir yerlerde.

Etkilendiği Yazarlar:
mevlana, tolstoy,necip fazıl,reşat nuri gültekin,hüseyin rahmi gürpınar,sait faik,nurullah ataç,orhan kemal,yaşar kemal


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © feride özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.