..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Özlem Kumaş




31 Aralık 2006
Bitmeyen Sevdamla Hoşgeldin Yeni Yıl!  
Özlem Kumaş
yeni yıla hoşgeldin demek istedim ve kalemi elime aldığımda yazmama sebeh olan MeD-CeZiR HaLLeRi için karaladım bişeyler...


:AHCB:
Sensiz hayatımı aşkla boyadığım bir yıl daha geçti. Mutlu olmam için onlarca şey oldu... Küçük küçük biriken dağlar beni yaşamla kesiştirdi. Umutsuzluk yaşadım defalarca, mutluluğu avuçlarıma aldım ama hep bir sızıntı vardı parmak aralarımda seninle olmayanları kaybediyordum...
Hüzünlerimide,
Mutluluklarımıda.
Geçen yıl özletmişti seni haketmediğin kadar çok... Gölgeni bile bırakmamıştın üzerimde, her mevsimi ruh kıvrımlarımda sonbahar gibi yaşıyordum.
Şeytan ne çok zorladı duvarlarımı, direndim seni kaybetmemek için çoktan yenilmiştim aslında, senin gittiğin gün...
Tek kelime etmeden gittiğin gün.
Ben senin ruhuna bağlanmıştım, ışığına, gözlerine, çocukluğuna. Anlatamadım sana nefesim olduğunu... Anlamadın. Alıştım yokluğuna, hayatımda ruh oluşuna... Böyle yaşamasını öğrendim rüyayla kabusla içiçe mutlu olmayı.
Bu yıldan ne beklediğimi bilmiyorum, bir saat sonra ne yaşayacağımıda... Kendim için değil ama insanlık için savaşsız, güneşli bir yıl diliyorum...
Ve bitmeyen sevdam, senin nefes almanı diliyorum bu yıl...

(kırmızı bisiklete)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yaz Geldi Ama Ben Hala Üşüyorum [Şiir]
Korkunun Krallığı [Şiir]
Kızıl Saçlar (Im) [Şiir]
Bir Platonik Aşk Hikâyesi [Şiir]
Anlat İstanbul [Şiir]
Utanç [Şiir]
Ben Öksüz Bir Çocuğum [Şiir]
Acının Adı: Toprak [Şiir]
Değiştiremediğim Yazgı [Şiir]
Eğretiyim Ben Tanrı'nın Ellerinde [Şiir]


Özlem Kumaş kimdir?

hayat nefes alırdı bir zamanlar. bende nefesimi tutardım, ve duvarlarım vardı, konuşmazdım. her şeye rağmen kendimi öldürdüm, hiç kan akıtmadan. e_s_i_l_a________________________________________________________________________________________________________;)

Etkilendiği Yazarlar:
asıl farkım üzerime yansıyanları dünyaya nasıl yansıttığımdadır______________;)


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özlem Kumaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.