..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Yeşim Şahin




7 Mayıs 2002
Aşk Benim İçin Her Şeydi  
Aşka,

Yeşim Şahin


Aşk ölmekti. Aşk, düştüğü yürekleri vuran mavi melekti. Aşk, dünyada aşıkları güzelleştiren ve iyileştiren melekti. Aşk, denizi bekleyen deniz feneriydi. Gece gündüz doya doya tadına vara vara aşkı beklemekti.


:DCCG:
"Aşk her şeyi affeder mi?
Aşk, sadakatsizliği affetmez!...
                          Aşk her şeyi affeder mi?
           Aşk, her şeyi affetmez!..
"Kırmızıyı Seçtim, Aşk Mavinin Altındaydı"
sayfa .105 Mehmet Y. Yılmaz "



Aşk: Aşırı sevgi ve bağlılık duygusu.

TDK Türkçe Sözlük'te karşılığı tam olarak böyle yer alır. Ama... Aşk, aşk farklıdır. Her aşk , aşık farklı farklı yaşar bu duyguları. Aşklar vardır ayrılıklar üzerine kurulmuş , aşklar vardır imkansızlıklar içinde. Aşklar vardır yalancı düşlerden , gerçek mi acaba düşlerine ümit ile taşınan. Aşklar , aşıklar ve hayat...

Aşk hayatın gülümseyen yüzüdür aşıklar için. Tüm yaşama nedenleri, tüm mutluluk sebebi, hayatın en güzel günleri. Aşıkların unutamayacağı en güzel kadın ya da erkektir aşk. Aşk tutkuydu iki kalp arasında. Aşk yaşadığımız her anı güzel yaşamaktı. Aşk hayal kurmaktı uykusuz gecelerde. Deniz kenarlarında elele tutuşup yürümek, gülmekti sebepsizce.

Aşk filmi gibi yaşamaktı aşk. Film hiç bitmezdi, bilinen son bilinse bile aşk hiç söylememekti.Aşk, çekingen olmaktı hayata karşı. Biraz utangaç, biraz kırılgan, biraz acı çekmekti. Aşk cenneti ararken cehennem ateşi ile yanmaktı. Beyinin, kalbin, vücutların yanmasıydı aşk.

Aşk, bir hayaldi. Aşk prens ya da prenses olmaktı. Gerçeğinden daha güzel, hayale yaklaştıkça kaybolan hayat gibiydi aşk. Aşk bazen hayal kırıklığıydı. Mutsuzluklar yaratırdı aşka dokunulduğunda geçen .

Aşk ölmekti. Aşk, düştüğü yürekleri vuran mavi melekti. Aşk, dünyada aşıkları güzelleştiren ve iyileştiren melekti. Aşk, denizi bekleyen deniz feneriydi. Gece gündüz doya doya tadına vara vara aşkı beklemekti.

Aşk, bir sabah uyandığında kulağına şiirler söyleyerek uyandırmaktı. Aşk, uyandırmadan önce gözleri öpmek, ellere sarılıp güneşin doğmadığı adayı bulup, ada havasını içe çekip aşka sarılmaktı .

Aşk, yeryüzünün hiç söylenmemiş sözlerini söylemekti. Aşk kimsenin anlatmadığı gibi anlatmaktı sevgiliyi. Aşk, kimsenin sevmediği gibi sevdiğine inanmaktı. Aşk, dünyada örneği olmayan mutluluğu yaşatmaktı.

Aşk , yaşanan aşkların toplamıydı. Yaşanan her aşkdan güzel bir yanı alıp biriktirmekti. Aşk , yeni bir başlangıç , yeni bir sonuçtu.

Aşk benim için, bir son noktaydı. Yaklaştıkça uzaklaştığım , aşka kavuşmaya çalıştıkça varamaz olduğum bir son nokta. Aşk ile yaşamaktı.


Aşk, beklemekti. Sessizce ve sabırla beklemek. Yıllanmış bir şarabın çekici tadıydı aşk bir yudumda yaşanan. Aşk güneş yerine aşkın doğmasıydı. Gece, ay yerine aşkın aydınlatmasıydı. Aşk, yaşanan her an aşk olmaktı.

Aşk, her haliyle sevmekti. Aşk, duygu dolu bir buluttu yağmurlar yağdıran. Aşk gölge oyunuydu. Gölge gibi yaşamaktı her zamanı birlikte.

Aşk, gözlerin içine aşkı çizmekti. Her göz açıp kapamada aşkı görmekti. Gözler aşkın büyülü hapisiydi. Aşk tutuklu kalmaktı.

Aşk, yaşanan her anı güzelleştirmeydi. Yaşananlar ve yaşatılanların kaldığı herşeydi.

Aşk, benim için her şeydi.

Aşk ile,

Yeşim Şahin
07/05/2002 İstanbul





.Eleştiriler & Yorumlar

:: Hatırlamak..
Gönderen: ÖRSAN BAYDAR / İSTANBUL
17 Nisan 2004
Aşk neler söylettiriyor ve düşündürüyor değil mi.. Belki de aşk sonrasında hatırladığımızdır desek nasıl olur acaba.. Uzaktan bakmak, yani daha çok boşalan istasyonlarda beklemek.. Yazınızın çağrışımları var.. Çağırıyorlar.. Sevgilerimle.. gecenin buğusu..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Kendi Kendine Konuşmaktır
Gönderilmemiş Mektuplar
Aşk
Ayazlar Vurur Yüreğimi
Yaşama Döndüren İnanılmaz Hayal Aşkıma
Son Aşk Bahar'da
Özlenen Aşklara
Bir Sabah Uyandığımda
Gittiğim Gün
BahardırAşk Zamanıdır

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üşüyorum
Yokluğunu Hissettiğim duygulara
23 Nisan Neşe Doluyor İnsan
Sevdanın Gözleri Ne Renk?
Kim Özlerdi Avuç İçlerinin Kokusunu
Ada Yalnızlığı
Yalnızlar Palas
Yağmur Düşlerim
Deli Kızın Rüyası
Kaybettik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gozleri Sevda Olan Sevgili [Şiir]
Bir Gün [Şiir]
Yaşam Tadında [Şiir]
Yesimce [Şiir]
Asos'ta Yalnız Bir Balıkçı [Öykü]
Hülya [Öykü]
Kar Beyazdır Ölüm [Öykü]
Melekler şehri [Öykü]


Yeşim Şahin kimdir?

Yaşamı gülümseyerek yaşayan ve her zaman her şeye rağmen yaşamayı çok seven bir deli kız.

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan, Cezmi Ersöz, Herman Hesse, Nietchze,İrvin Yalom.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yeşim Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.