Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Kalbim deli gibi bekliyor seni Sarılıp sevgiyle candan sevmeni Sensizlik esaret, gel kurtar beni Gelmezsen, düşlerle sal haberini Nerdesin? Umuttan uzak yerde mi? Gönlüm yalnız sevgin sevdanla dolu Gözlerim hasrete rehin buğulu Olmazsan bulmam zor, erdiren yolu Zannım sana gider her giden gemi Nerdesin? Umuttan uzak yerde mi? Ne bakışım bakış, ne gözlerim göz Bağlanmışım sana, ister miyim çöz? Kahreder verip de tutmadığın söz Ayrılık acısı yorar içimi Nerdesin? Umuttan uzak yerde mi? Gözlerim hep hayâline dalıyor Uzatsam ellerim bomboş kalıyor Ruhumu hasretin tutsak alıyor Kurtarmam imkansız sensiz kendimi Nerdesin? Umuttan uzak yerde mi? Perişan, viranım sensiz, çâresiz Duyan yok, ağlarım kimsiz, kimsesiz Ruhum acı çeker, yüzüm neşesiz Ne olur gel bitir bitmez özlemi Nerdesin? Umuttan uzak yerde mi? Vefasız, âh’ımı duy, güç tükendi Sabrım ayrılıkla hayli denendi Gururum ayaklar altına indi Vazgeç sürdürme bu inat eylemi Nerdesin? Umuttan uzak yerde mi? Ayrılık kimsenin gitmez hoşuna İstemezdin aslâ, çattı başına ASGARİ râzı ol, isyan boşuna Gelmek için belki bekler ölmeni Gelemez, umuttan uzak yerde mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kadir KARAMAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |