İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
Eski fotoğraflar,yazılmış onlarca hayat kesiti,ilkokul yıllarından başlayarak birikmiş ve sahibine ulaşmamış mektuplar,vayyy be ben neymişim dedirtecek duygu yüklü şiirler,telefon rehberinde artık hiç kullanılmayan hafızalardan silinmiş ama orada öylece duran lüzumsuz numaralar,telefon hafızasını doldurmaktan başka işe yaramayan anlamsız mesajlar,zamana yolculuk,yıllarca yazılmış öz be öz duygu yükünü biraz sırtından indirme , kırgınlıklar, özlemler,kayıplar,geride kalanlar,sarılmalar,sığınmalar ve çocukluk,gençlik ve hepsinin karışımı zamanlara ait fotoğraflarda ki hep aynı kalan tebessüm... Geçmişe yani düne,yani 10 yıl öncesine,yani 20 yıl öncesine,yani aklımdan ve ruhumdan haberdar olduğum ilk zamanlara yapılan göç ve bahar temizliği...Vasıfsız hatıraların delillerini yok etme,kıymetlilerimi özenle saklama...Renklerin içine girme, tadına varma,burun kıvırma,tatmin olamama,gurur duyma, gülümseme,hüzünlenme ve tam karşısında durma... Kitabın tamamı itina ile okundu,sıra arka kapağında; "geçmiş ister acı olsun ister tatlı,insana hep hüzün verir" sözünü yeniden onaylama... ve en keskin göçlerin insanın ruhunda yaptığı olduğunu anlama...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şennur Gür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |