..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Dinler, İnançlar ve Ateizm > Veysel Menekşe




28 Şubat 2010
O'na Mektuplar 27  
Veysel Menekşe
Ay inanmıyorum.! Zekattan şu kadar..Fitreden bu kadar..Muska...Hatim..Mevilidi şerif..Üç gulhu bi elham.?!


:AFCI:
20 ARALIK 2009 PAZAR

10.28

Günah Çıkarma Zamanı

Serf-Senyör Dokuz Doğuruyor

Prozact Peri Psikiyatri Poly-annah- Kliniğinden Bildiriyor...Papaz kiliseyi kapatmış Psikiyatri kliniği açmış.. Günah daima iyi para getirir...Yeter ki bol para kazansın günahkar...İnsan özgürdür..Yeter ki zengin olsun.. Fukara zaten esfeli safilin..Nerden para bulup ta günah işleyecek..? Kiliseyi de onlar batırdı..Kahrolasıcalar..

Madem paran yok cennet senin neyine .?! Delirmek için bile biraz para lazım..Parasız deliilik..!? Pöhöhööhh.!

Tam bi çılgınlık..Ne sanıyo bunlar deliliği..Adam gibi deli olmak için; deli paran olacak aslanım.! Kolay mı öyle ferrarisini satıp ta yayan yapıldak yollara düşmek..Delilik diye buna derim ben.. Yok öyle zaten cep delik cepken delik bedavadan delilik.Baksana sen şöyle bir gözüme.! Ha.!? Yermiyim len.!?Kimi kandırıyon sen.!?Ne buldun da ne kaybettin.?Geri zekalı.!.Çulsuz.! Asalak Zibidi.! Yok çöldeki penguenmiş te..Altaylardan gelen kovboymuş ta..Bir zamanlar tanrıymış ta..Şimdi şeytan olmuş ta.

. Ne lan bu.!? Sümsük hayta.! Ne sandın dı sen beni.!? Üç şiline pisliklerini kusup beş şilin sadaka aldığın... Ortaçağ salağı kilise dangalağı papaz falan mı var karşında.?Geçti o devirler aslanım.! Hristos uyandı..Yemez gari.

Ah ulan ah.!

Müslüman olup kapağı da diyanete atıp imam filan olmak varmış ammaa n' aparsın salaklık bende. Adamlar acaip akıllı birader.! Maaş Devlet'ten;Cennet Allah'tan.Ooh.!Gel keyfim gel.!

Ne milletin günahını çıkartıp kendi sevaplarına karpuz kabuğu düşürtmek gibi bi dertleri var.. Ne de üç kuruş için milletin manyaklarına şirin görünmek gibi bir problemleri..

Müslümanlık hak din değil se ben de ne oluyum lan.!

Nee..?!

Paraynan kaza namazı;kaza orucu da mı var?!Vay anam vay paraya bak bee.! Ah aptal kafam ah.! Tanrım.! Müslüman olabilir miyim.!?

N'olur son bi şans.!

Lütfen Tanrım.!

..

Ahahh.!

Ohhahh.!

Ay inanmıyorum.! Zekattan şu kadar..Fitreden bu kadar..Muska...Hatim..Mevilidi şerif..Üç gulhu bi elham.?!

İhklas quartz-Mahlas şofben..Vaayhh!. Ne cahil ne aptal ne sersemmişim de haberim yokmuş.. Neeyhh.!? Hele bir de şeyh meyh olursaydım mı.!?

Katlar,yatlar,mersedesler,arsalar,çiftlikler ve bol bol işhanları- holdingler miii.!? Ay delireceem vallaa.!?

Ne mübarek ne muazzez dinmiş bu islam da haberimiz olmamış yaaa.! Hay canını albızlar alsın da mezarında uyuz eşşekler ağnansın Luther gibi senin.. Protestan olacağına müslüman olsaydın da..

İşi kökten halletseydin ya bre akılsız ahmak zirgil.!

Hay ben senin aklına tüküreydim de müslüman allah ta cennetine koysaydı beni..!?

Pardom.! Yani pardon.! Ne dedim ben şimdi..!?

Müslüman Allah mı?!

O da ne demek şimdi.!?

..

O şu demek oluptur bay psikiyatrist papaz.!

Allah;müslümanların dinine girmiş ve güzel güzel onlara hizmet ediyor işte..

Anlamadın mı hala.!?

...?????

...?????

..............................

Ferid Gürbüz..!

Senin hayatın ve mematın kim içindi aslanım?!

Bir cevap verebilmiş olduk mu bari.!?

Ha.!?

..

Vesselam.!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın dinler, İnançlar ve ateizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Vakavirüs Yazıları 01
Öfkeli Mektuplar - 25
Deli Mektuplar - 27

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 24
Öfkeli Mektuplar - 18
Öfkeli Mektuplar - 17
Vakavirüs Yazılar 03
Vakavirüs Yazılar 05
Vakavirüs Yazıları 02
Vakavirüs Yazılar 04
Öfkeli Mektuplar - 16
Deli Mektuplar - 23
Anarşia Notları 22

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kaside - Yi Fâtıma [Şiir]
Hey Oğul! [Şiir]
Dastan-ı Eyyam-ı Aşura [Şiir]
Seyr - İ Süreyyâ Destanı [Şiir]
Tasvir - İ Fâtımâ [Şiir]
Veda Yazısı [Deneme]
Anarşia Notları 24 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 15 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 12 [İnceleme]
Anarşia Notları 25 [İnceleme]


Veysel Menekşe kimdir?

delinin teki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.