..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Mehmet Ceylan




23 Nisan 2010
Yeniden...  
Mehmet Ceylan
Ya umduğunu bulamamış ya da bulduğunu kaybetmiş bir yürek vardır öncesinde.


:AGBD:
Ya umduğunu bulamamış ya da bulduğunu kaybetmiş bir yürek vardır öncesinde. Sadece bu. Fark edilmez mesela balkondaki bariz manzara. Her şey som bir siyahtır. Kadife perdeler arasına gizlenip yalnızlığını kutlarsın. Avucunun içinde sıkıca gizlediğin, yetmezmiş gibi üstüne çöreklendiğin anılarına bakarsın herkesten gizli o perdeler arasında. Diğer avucundaysa bir zamanlar gerçekleşeceğine inandığın mutluluk dolu planlarının hayalleşmiş versiyonu. Geçmişindeki hatıralara bakıp, geleceğin nasıl o anlardan bu kadar farklı göründüğüne şaşarsın. Son bir gayet, kesin bir karar ile her şeyi zamana bırakırsın. Belli bir zaman hayalet gibi yaşadıktan sonra bir sabah kalktığında başlar ikinci perde. Sen istesen de istemesen de pencerenden baktığında bir manzara vardır dışarıda. O her sabah bakıp da göremediğin ağaç dahi farklıdır. Çünkü o ağacın altında tesadüfen tanıştığın birisiyle, veya hiç tanışmadığın ama bildiğin birisiyle uzanmış bir şekilde kendini görüyorsundur. Evet arkadaşım, aşkın bir miladına bir kez daha tanıklık ediyorsun hepsi bu… Her zamanki gibi farklıdır ama her şey… Çünkü o zaman geçerken kendine sözler vermişsindir. Birden beyninde yankılanır Can Yücel sözleri. Bağlanmayacağına söz vermişsindir en basitinden. Ne olursa olsun ilişik yaşayacaksındır, ucundan tutunarak. Ah be arkadaşım o kadar kolaydır ki o zamanlar bu sözü vermek. Ah dedim ya milattır işte bu illet. O sıcaklığıyla çoktan eritmiştir o verilen özlü sözleri. O hengamede, duygu tufanında yine de görebiliyorsan dahi sonunu, yani başını ve sonunu yazılmış kabul ediyorsan dahi yine de aralıkları gönlünce doldur arkadaşım.

Mehmet Ceylan



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Eski Sevgili ile Muhabbet

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Çaresizlik"
Sarhoş Bir Bülbül Sesi, Kesik Bir Akasya Kokusu, Molotof Kokteyli, Panzerler, Göz Yaşartıcı Bombalar
Penceremin Altına Uzanmışken

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstemiyorum [Şiir]
Zamansız Gelen [Öykü]
20. Yy'a Bakıp 21. Yy'da Aynısının Olmasından Korkmak [İnceleme]


Mehmet Ceylan kimdir?

Ne zaman bu mütevazı çiftcamlı penceremin altına uzansam, farkına varamıyorum betimlemelerimin bu kadar abartılı kaçtığını.

Etkilendiği Yazarlar:
Edgar Allan Poe, Elif Şafak, Orhan Pamuk


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmet Ceylan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.