..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Mudarkeş KANIK




27 Ekim 2002
Boyacı Sandığın  
Mudarkeş KANIK
Asla yaşayamayacağın ve imreneceğin sevdalar, nerelerde ve kimlere özgüler bir bilsen...


:BGDI:
"Olmasaydı keşke" dedim. "bir zamanlar", kendime; "şu neşeli çocukluğum". O zaman bilmezdim büyük bir ihtimalle; mutluluk neymiş ve aramazdım da belki şu yalan ama gerçek dünyada.
Bakıyorum şimdi sokak çocuğu olarak bilinen o şanslı bulduğum insanlara ve biliyorum; ne kadar şanslı olsalar da var bu şevkat isteği insanın doğasında. Olsun, en azından kaybettiklerinde değil, bulduklarında tanışacaklar; sevgi ve huzurla. Tabii sandığım kadar sanşlılarsa.
En başından verdi bize hayat; içten olan öpücüğün sıcaklığını. Arıyoruz artık, körelen o saflığı...
Sevgili dediklerimiz birer otobüs yolcusu, bizlerse zavallı şoförler... İlk dört koltukta varsa oturan kafamıza göre, bakışlar atıp dikiz aynasından, çaylar ısmarlıyoruz molalarda. Aldığımızı kar, kaybedileni kumar sayıyoruz. Arka koltuklarda oturanlarsa, nefeslerini duyduğumuz halde hayatımıza giremeyen endamlılar. Sadece iniş-binişlerde yanımızdan geçen renkli gözlüler.
Olsaydı bir boyacı sandığım ve yaşasaydım kaldırımlaın soğukluğunu ciğerlerimde, işte o zaman belki olurdum şanslı. Belki o zaman olurdum otogarda bekleyen sevdalı. Belki o zaman yaşardım bir kere ve sağlam aşkı. Belki!..

(not:Sayın okur, yukarıda okumuş olduğuz yazının ÖYKÜ olduğunu hatırlatırım. Yorumlarınız olacaksa, lütfen yazının içeriğine değil, yapısına olsun. Teşekkürler)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Kadın
Gülen Adam
Nerden Nereye
Kukla
Düşünmemek Lazım
Ağladıkça
Kahve Tadında
Kelle Avcıları

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Duvara Mektup
Vakitsiz Duygular
Boş Sandalye
Sonbaharda İlk Bahar
Yakın Gençlik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Saçlarımı Okşa [Şiir]
Bunların Balataları Yanmış [Deneme]


Mudarkeş KANIK kimdir?

Aşkın olmadığı yerde; su olsa, hava olsa kaç yazar. Boş bir kalple ne kadar yaşıyor sayılır ki insan?. . Hayatta kalmak değil, yaşamaktır zor olan ve insanı en çok korkutandır hayattan değil, yaşamdan "kopartılmak". . .

Etkilendiği Yazarlar:
....


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mudarkeş KANIK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.