İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos |
|
||||||||||
|
aynaya baktığımda manyak bir ortam gördüm.her türlü macera sporu vardı.sürrealist şerefsizlik geçerliydi.ilkokulda,83 yılında "geçer" not alan küçük halimi oraya göndermek istedim.sonra bunun otoriter bir zorbalık olduğunu anladım.ben bir kaçıktım.bilgisayarım kaçıktı.bilgisayarım porno film hastasıydı.onu ben mi alıştırmıştım mükemmel zannı uyandıran zavallı vücutlara.türünün tek örneği bir ortam vardı.devekuşu gibi bir ortamdı.kızgındım.hızsız ve güvensizdim.bilgisayarım kadar kendi susuzluğuma gömülmüştüm.ben bir ürün denetimcisiydim.hayali bir şövalye görmüştüm sanki.aynadaki ortam düşündürüyordu bana bunları.tam 13 damla gözyaşımı saydım herşeye sövüp saydım.fener küfürler arasında maçı kaybetti benimle beraber.seni sevdiğimi anladım.gerçekten.sana inanmazsan inanma demek istiyordum. avrupa dan mama sipariş eden bir kedim vardı.bana posta koyan mahzun bir hali vardı.geçenlerde yaptığım egzersiz-kedim mamasını yerken-senin unutulmayacağını hatırlattı tekrar tekrar.papağan gibi tekrarladım ben de.anlamın yüzünü anımsamaya çalıştım.senin güzelliğini cebimde bile aradım.tuhaf bir kaçıştı bu.bütün sevenler için "ı know what it to be young" ne alakası var! "orson welles beni kurtar" dedim şarkıyı dinlerken.gerçeksi olmayan kedimi ve bilgisayarımı okşadım ağlayarak.hatta dışarı çıkıp herhangi bir kediyi sevmeyi bile düşündüm.ne yapacağını bilmemek! anlayabilirmi sayın sevdiğim? ben aslında harap bir kuşun asker gördüm.kendimi gördüm.yanındaki kızla beraber gördüm.titreyişlerim formda bir tetik arası bir yasta yoğunlaşmıştı.kaçık bir fenerliydim.seni seven "inanmazsan inanma! 45 lik bir plaktım.orson welles söylüyordu "ı know what it to be young" dönerken bir kediye benziyordum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |