..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sürrealizm > selim koç




13 Ocak 2012
Z (Son Düş)  
selim koç
"bana bakma öyle içinden kızıp söylenerek.beni tutkunun çizgilerinde ve keşfedilmeyi bekleyen bir labirentte bulabilmelisin."


:BJAH:
bana döndüğünde yüzünü.göz göze geldiğimiz an bazı barikatları aşamamış ve bazılarını kuramamış olduğumu tekrar anımsamak çok koymuştu bana,inanabilirmisin? gözünün bana öylesine baktığı an,gerilere yapışmış iskeletimle var olduğumu anımsamak çıldırtmıştı beni,hissedebilirmisin? bende kronik bir rahatsızlık olduğunu çakabilirmisin? ben neden konuşamıyordum? neden yan çiziyordum? saatlerce seni kovalayıp iş yakalamaya gelince neden silah sesi duymuş gibi kaçan bir panter durumuna düşüyordum? ne olur bana öyle bakma! ben kronik bir rüyayım..
ben senin rüyanım ama sen gerçek misin? gerçekten sevebilirmiyim seni? bak,sonsuza kadar sürebilmeli birşeyler içinde sulu bir aşk olmasada.ama nasıl olcak bu,söyleyebilirmisin?
bana? hayır! sakın öyle bakma! sadece açıkla.bana aldırmadan yap bunu.beni sevmeye çalışarak yap bunu.saçlarına al beni ve sonsuza kadar sıcak tutmaya çalış.biliyorum.yapamayacağını düşüneceksin kronik bir yıkıcıyla.herşeyi biliyorum.derinlerdeki senin beni çok sevebilecek kronik bir yapıcı olduğunu da.istemediğini düşündüğün ve uzaklaşmaya çalıştığın an bana daha fazla sokulacağını.ne olur,istemeye istemeye al beni tuhaflık dolacak sevgine.
off! yeter ama! derdin ne yaa!
anlatamam.ben kırılmışım ışık gibi
manyaksın! evet manyak.
imaj sunmuyorum.sadece..
bırak peşimi.yeter!
bünyemle ilgili.kronik bir versiyon.
se-ni gör-mek is-te-mi-yo-rum!
kesik ve sert konuşuyorsun.günlerce ve sessizce takip edilmeyi rahatsız edici buluyorsun.sana şöyle adam gibi asılmamı ve itiraflarımı bekliyorsun belki.belki beni gülerek anlatacağın örselenmiş bir meta olarak göreceksin.belki bir gün bir tokat bile savurabileceksin suratıma.her neyse,her nasılsa..
bana bakma öyle içinden kızıp söylenerek.beni tutkunun çizgilerinde ve keşfedilmeyi bekleyen bir labirentte bulabilmelisin.benim yapabileceklerim bu anlar içinde sınırlı,bu kopuşların ilerisinde sınırları zorlayacak kadar fırtına yüklüdür.seninle ağzına kadar doluyum her yandan taşacakmış gibi.kar gibi,tipi gibi.
bana döndüğünde yüzünü senelerdir alışılagelmiş,yanlış sayılan gerçeklerimi hissetmek bana koymuştu.benim son gökyüzüm buydu artık,anlayabilirmisin? gözünün bana öylesine diyebileceğin şekilde baktığı an sende kaybedeceğim birşey olmamalı cümlesinin tatlı acısını hissettim.gülebilirmisin? suçlu saymıyorum kendimi.güneşlerim var herşeye rağmen.benimle ısınabilirmisin?
uçurumdan atlayacağım herhangi bir an elimi tutabilirmisin?
beni bütün öfkenle öpüp,benim öfkelerime yolculuk yapabilirmisin?
ben Z yim.son hayalin ve hüznün.seni bana yazıyorum imzalarmısın?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sürrealizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ruh İklimleri
O Aşk Sokağında Yaşıyor
Kabusların Krallığı
Hız! Diğer Tarafa...
Yoldaki İşaretler
Kavanozdaki Adam
Çapraz Gece

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazdıklarıma İnanmanızı İstemiyorum Kuşağı
Kaptan Reisin Seyir Defteri
Diğer Tarafa Kirişi Kır 2. Koşmak Zamanı
Gözlerini Kapat ve Onbeşe Kadar Say
Karanlığın Ortasındaki Adam
Tüm Karşılıksız Aşklara Yönelik Eylem Hazırlığındayken Operasyon Yedim
Zaman Alevsizdir!
Parantez
Sceptic Age
Diğer Tarafa Kirişi Kır 1. Yürümek Zamanı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ruhun Belgesi Düştü Pencereden [Şiir]
Güz Kurusu [Şiir]
Soğuk [Şiir]
İslam ve Sosyalizm [Bilimsel]
İnsan ve Diyalektik [Bilimsel]


selim koç kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.