Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Yaprakların üzerindeki ince ışık oyunları gibi, güzel bir sadelik olur gecenin rengi.. Yağmur damlaları süzülür, doldurur caddeleri iri taneleriyle.. Sıcacıktır kelimeler, yine ışıldar sevgiler.. Sakindir, kalbinde yenilenen temenniler. Olmasa da gecede yeni gelişler, halinden memnun bir anı hatırlatır. Beklediğin bir bakıştır huzurlu geleceğe, yeniden süzülüp gelen korkusuz anlardır besleyen gecenin hislerini.. Ruhun serinlikte oyalanır, kulakların müziğin ritmine kapılır. Akşam başka bir anlamı çağrıştırır. Dağılır zihninde kemikleşen her şey. Sonsuz bir hayaldir, gelir yavaş yavaş odağın olur, mutlu eder, davetsiz de olsa.. Bugün bir şiir gibi dizilir düşünceler.. Hüznü eritir, mutluluğu önüne serer. Seviyorum böylesi bir anı dersin, yeniden kalbin çarpar. Bir kıştan geriye kalan keder değil, anlamlı bir hikaye olur. "Güzel !"dersin , suda aksini görmek gibidir, sesinde kendini tartmak gibidir, siyahta beyazı bulmak gibidir. Belki de yeniden doğacağını hissetmektir. Bu kez ruhunun eteklerinde dolaşan en sevdiklerinin simgesidir. Bugün bir şiir gibi dizilir düşünceler, seviyorum böylesi bir anı dersin !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Selin Araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |