..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar, mahvolur. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Selin Araç




3 Nisan 2015
Gerçek Bir Derinlik  
Selin Araç
Derin bir sonsuzluk rüzgarı, müziğin solgun tınılarına dokundu.. Söylediğin şarkı, kalbindeki hüzne yeni bir ayna tuttu.. Bu, gerçeğin elle tutulur ve birbirinden ayrılamaz parçalarının değişmez armonisiydi aslında.. Şekil değiştiremez ve yaşamın ılık rüzgarlarında kaybolamaz bir gerçeklikti. Göğün ve yerin birbirinden ayrıldığı nokta kadar görünmez, sevincin ve hüznün birbirine kenetlendiği, ufukta görünen iz gibi belirsiz..


:AFDJ:

Derin bir sonsuzluk rüzgarı, müziğin solgun tınılarına dokundu.. Söylediğin şarkı, kalbindeki hüzne yeni bir ayna tuttu..

Bu, gerçeğin elle tutulur ve birbirinden ayrılamaz parçalarının değişmez armonisiydi aslında..

Şekil değiştiremez ve yaşamın ılık rüzgarlarında kaybolamaz bir gerçeklikti. Göğün ve yerin birbirinden ayrıldığı nokta kadar görünmez, sevincin ve hüznün birbirine kenetlendiği, ufukta görünen iz gibi belirsiz..

Güçlü olmak beklenen, meydan okumak olağan.. Bu her şeyi sana veren ve karşılığında bir şey beklemeyen güzel ve mutlu gerçeklik, yağmurda, rüzgarda, fırtınada her daim gereklilik.

Oyun son bulmaz. Hep vardı ve olacak. Sesin derinde, içte, kalpte duyulacak.

Beklenen sıcak, huzurlu, rahat ve neşeli dünya bir anda vuku bulacak.

Yine oldu. Bu gerçek, mutluluğa dokundu ! Mutluluk, hayata ! Hayat, sonsuzluğa ! Sorgusuz, sıkıntısız, meraklı, kaygısız !

Yine oldu. Kaygısız, sıkıntısız.. Derinlik her şeyi yarattı !



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umut Işığı
Stratejinin Gücü
Güzel Başlangıç
Gizler ve Yalan
Işık Oyunları
Hız ve Dünya
Sarsıntı
Mutluluk Hediyeleri
Beynin Gizli Sırları ve Dünya
Bir Gün Yaklaşırken

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gizli Sarmal
Renklerin Dansı
Devasa Hareket
Ezberinde Yedi Renk Dünya!
Yeni Dünya
Durak
Durgun Sulardaki Fazladan Bakış!
Heyecanlı Kayboluş!
Taşlar ve Oyun
Yeni Yol

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dehliz [Öykü]
Gizemli Yedi Canavar ve Büyük Savaş! [Öykü]
Labirentteki Büyük Sır! [Öykü]
Doruk Noktası [Öykü]
Güçlü Zamanların Yorgun Yaratıcısı [Öykü]
Heyecanın Sarsılmaz Doruğu [Öykü]
Ulaşılan Düşünce [Bilimsel]


Selin Araç kimdir?

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları, Halkla İlişkiler bölümünden mezunum. On seneden fazla zamandır yazarlık yapıyorum. İstanbul Kültür Üniversitesinin internet sitesi Kentometrede deneme yazarlığı yaptım. . Seçtiğim konuları, psikoloji, kişisel gelişim, felsefe, mizah ve edebi açıdan yorumladım. İnsana dair insanı tanımaya, kendini tanımaya ve anlamaya yönelik konular, başarılı, mutlu bir yaşama ulaşma yolları, bireysel ve toplumsal sorunlarla ilgili yazılar yazdım. Denemeler dışında şiir yazarlığı ve alanında başarılı ve tanınmış kişilerle çeşitli söyleşiler yaptım. Bir süre haber sitesinde köşe yazarlığı, uzun süredir de blog yazarlığı yapıyorum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selin Araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.