Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Osmanlının küllerini savuran Türkiye Cumhuriyeti’ni kuran Otuz Ağustosu onurum yapan Kahraman askerin nerede atam... - Atam dillendirdi acı gerçeği, Askerim Silivri’de esir, dedi… Sevr’den Lozan’a giden yolu açan Yokluktan yepyeni bir ulus yaratan Şanlı tarihini yeniden yazan Kahraman askerin nerede atam… - Atam dillendirdi acı gerçeği, Askerim Silivri’de esir, dedi… Dışta yedi düvelle savaşarak içte iş birlikçiyle uğraşarak şanlı tarihine destanlar yazan Kahraman askerin nerede atam... - Atam dillendirdi acı gerçeği, Askerim Silivri’de esir, dedi… Ne şerefine, ne haysiyetine Ne de senin ulu önder ismine Bir sırlı kozmik odasına bile sahip çıkmadı subayların Atam… - Atam dillendirdi acı gerçeği, Benim subayım Silivri’de, dedi… Tayyip çoban oldu, halk yobazlaştı Milli ruh öldürüldü, her şey yozlaştı Milli Bayramlar saygınlıktan çıktı Askere balyozla vuruldu Atam - Atam dillendirdi öz güvenini, Tüm askerlerim ayaktadır, dedi… Siyasileri taşeronluk peşinde Memleket bitap ihanet içinde vatan yolgeçen hanı halkı korkak Emanetçi gençliğin nerde Atam - Atam dillendi, geçlere seslendi, Tüm gençliğim uykudadır, dedi… Çanakkale’de, İstiklal Harbi’nde Üzgün şehitler her zaman, her yerde Sevr hortladı sana muhtacız gene Vatanın sahibi nerede Atam… - Atam dile geldi, bize seslendi, Halkım makarna peşindedir, dedi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |