..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Varoluşçuluk > selim çok




14 Aralık 2016
Masada Pislik Var!  
selim çok
ah şu sinekler el aldırmıyor inekler. Heryer sinek.OFF! masada pislik vardı.ah şu ilk elde vuramadığım pis joker!


:BJFH:
Kağıtları dağıttım.ben fena dağıtırım.ihaleyi alıp “yedi!” dedim.ihaleler beni çok severdi.ben de aşıktım ihalelere.sonra kalktım ışığı açtım.kötü bir rüya görmüştüm.kozları çektim.gece kafayı çekmiştim.son kozu düşüremedim.papazım,asa kurban gitmişti.altı alıp battım.ihaleyle olan aşkımıza son noktayı koydum.garson sadece bir sayıyla bana giren hesabı sordu.çaktırmadan tüyemediğim için parayı ödemiştim.vale ile kız adeta bana gülüyorlardı.ah ulan şu sinek milleti ne pisliktir! bir kamyon kağıt her köşe bucakta.bir kamyon sinek pisliği.kahvaltıyı öğle ezanıyla birlikte yaptım.biraz tv izleyip dışarı çıktım.serin havayı içime çektim.sayısala dönmüş hayatlarımızı dinledim.sanki bileğimi kesip ortaya döktüm.masa örtüleri kırmızıya bulandı.sonra, "ben neydim,ne olacaktım" Kuşağını tartıştık arkadaşlarla.öğleden sonra pis yediliye oturduk.ilk elde tam jokeri vurup bitecekken,koltukaltımdaki lavuk çek bekle yapıp bitti.kahroldum.sinek yediliyle biten lavuk arkadaşım kih koh güldü.on kağıt çektik,üç misli ceza yedik.gece zaten kafayı da çekmiştim.serin havayı tekrar içime çektim.sokaklarda gezindim biraz.işten dönen kızları kestim.içlerinden alımlı olanlara bir-iki dakkalığına aşık oldum.ben kahvenin öğlen açılmasını bekleyen bir boştagezerdim.aklım krizdeydi.pis yedili bana girmişti.masada oturan iki alçak yancı yüzünden hesap kabarmıştı.garsona,”yaz!” dedim.”sende yaz, yaz, yaz bir kenera yaz bu tümcelerimi.”güldü şerefsiz.akşam çayımı içerek akşam falıma baktım.ah şu sinekler el aldırmıyor inekler. Heryer sinek.OFF! masada pislik vardı.ah şu ilk elde vuramadığım pis joker!aklım uyuştu.toparlayamadım kendimi.gece eve geç dağıldık.bir süre park köşelerinde gayriresmi sohbetler yaptık.tekel bayinin kapanmasına otuz saniye kala bir şişe ucuz şarap kaptım...

Arkadaşlardan biri damladı.bir sabah altmişaltısı çevirdik.rakibime sıfır çektirdim.yazboza “en büyük ustam!”yazdırdım.arkadaşı bol bol kızdırdım. O sırada sokaktan vasıflı uzuvlara sahip bir bayan geçti.”üff” dedik.ne yapalım ki?! Masada pislik vardı,hayatta da! Hayat indirimli noktada ilim satıyordu.akşamki hesabın kalanını ödedim.gece izlediğim filmden etkilendim.muhakkak yine kafayı bulmuştum.kağıtları dağıttım.ihaleyle barıştık.”sekiz” dedim.sertçe gelen “dokuz!” sesi beni irkiltti.meğer öbür masadan gelmiş ses.gülüştük.televizyonu kapayıp sızdım.fena uyuyorduk.fena uyumuştum.dünya zaten tuhaf bir rüyaydı.frenleri kilitlenmiş bir araba kağıt doluydu ortalık.dikkatli olsunlar kardeşim.”dokuz!” deyip ihalemize karışmasın ihale mafyaları.herkez duygulu olsun.değil mi?

O akşam sekizi alamayıp yine batmıştım.karşı masadaki “dokuz” sesinin sahibi adam sırıttı.üzgündüm.süzgündüm.garson yaklaşıyordu.sırıttım.”yine mi lan?” dedi.”ne yapıyım ulan” dedim. masada pislik var!” hep bir ağızdan söylendik.”dünya pislik tükürüyor!” saatler geçiyordu.canımız sıkkındı.şimdi hangi oyunu oynasak acaba?

Masada vazgeçiş var ve de çırılçıplak varoluş.bir coğrafyanın aynası...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın varoluşçuluk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Harabad
Caz Kuşağı
Minimal Dalga
Anarşist
Bu Şehrin İçine Sıçtım!
Zamanı Taramak
Psikopat Kırmızı
Kapılar
Yanyana ve Ayrık

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Zaman Ağladığında
Dark 6. 11
Dirahşan
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Deep 5. 10
Aşkın
Bekareti Bozulmuş Kahkahalar Orkestrası
Duygu Dökümanı


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.