Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
İlla ki muhabbetler Susuz olsun Yansın geri dönüşler Şu an kalabalıksın.bir caddede apansız ve amansız yürüyorsun.yüzbir kez tekrarlıyorsun.canın yanıyor geriye kalan küllerden ve sen imanın ve ima’nın dibindesin ve görmüyorsun.ima etmiyorsun ve susarken “ile” diyorsun.bağlaçsın sen.kiminlesin ve ayaz griliğine çekiliyorsun. Duygular disipline edilebilir.tezahür et ve bir soğuk alkol banyosu yap.düşlerini terket,solumaya başla.soluksuz kal.başaramadın ve ayaktasın.kasılırsın bu iyidir.yokluk iyidir.yatmak uzanmak iyidir.şu an kalabalıksın. bir ruhta amansız hastasın.binlerce kez sonlanıyorsun,aydınlanıyorsun.bilincin mastürbasyona başvuruyor.ölüm nasıl gelirse öyle başucunda sigaralar yanarak ölüyor.duman duman bir şiir bu.o kadar! Ve ki! Sen olmayansın Bitsin ileriye dönüşler Uğursun ve nezaket kokuyorsun. bitmeye gönüllüsün.ömrün nane ve kimyon kokuyor.bedeninden etil alkol ve ter boşanırken sen de boşanıyorsun.benliğinden çapraz düşünceler altında yedi kat daha alçalıyorsun.kırık bir ruh var,buranda hissediyorsun... Hissediyorum,pis bir ruha kokuyor denemeler,yanılmalar.umudun sol kanadı kırık ve bu durumdan kalıplaşmış nesneler çıkarıyorum.bitti mi? Sonsuz gözlem içinde ne tür bir özlem bu anlamsız yığınlar üstümde.çıldırıyorsun,çıldırıyoruz.beraberce berabere kalıyoruz...sıfır-sıfır.birden bir çıktı. Ve amacımızı o hakkaniyete yazıyoruz.onlar orada,onlar çakal gibi bekler ve üşüşür yokolmam...serseri düşüşler solumaya başlar.üç,iki,bir... Olmuştur derler ki İleri oluşsun Oluşmuşsun kaskatı Kıpkırmızı,kıpkırmızıyız! (...)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |