Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Aşktan, sevdadan kalbiniz kırılmış olabilir. Partinize küsmüşsünüzdür, kalbinizi hem kırar hem de yorarlar... Tuttuğunuz takım istediğiniz sonuçları alamaz yine kırılır kalbiniz ile birlikte her bir yerleriniz... O zaman bir yapıştırıcı lazım size, ama o bildiğiniz kimyasal yapıştırıcılar ile bu iş hallolmaz. Kırık kalpleri yapıştıran en kuvvetli yapıştırıcıların başında sevgi gelir. İyi yapıştırdınız mu sevgi ile kırılanları dökülenleri, ilişkiler tekrar rayına oturur. Hani bir düşünür demiş ya ''Sevgi sevgi üretir, hiç bir şey üretememek sevgisizliktir.'' Parasız pulsuz kalsanız da aman ha sevgisiz kalmayın sakın dostlar... Sevgi bütün hastalıkların en güzel ilacı. Hele de ruhsal sıkıntıları olanların tedavisi, sevgisiz olmaz asla... Samimiyet de zaman zaman kırık kalplerin onarılmasında önemli rol oynar. Samimiyetin en büyük yandaşı da doğruluktur. Dostlara, arkadaşlara, yalansız ve çıkarsız yaklaşmak, arada ki buzları eritip sıcaklık sağlayacaktır... Samimiyetin olduğu yerde yapmacık ilişkiler ve davranışlarda kapı ardı edilir mutlaka... Bazı zaman kırık kalplerin tamiri asla mümkün olmayabilir. Herhangi bir yapıştırıcı veya davranış kalıbı kâr etmez. Sevgi buzdan dağları eritmeye yetmeyebilir bazı durumlarda, samimiyet kâr etmez olur. O nedenle böyle bir duruma düşmemek için sevdiklerimiz ile arkadaşlarımızla ilişkilerimizde kalp kırmamaya özen göstermemiz lazımdır... Kırık Kalpler Kulübüne üye olmak için sakın çaba sarf etmeyin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |