..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > bayVeritas




28 Ekim 2003
Öyle Dur Çekiyorum!  
bir varoluş eskizi

bayVeritas


bana bir aptala bakar gibi baktı ve hayır dedi, güzel elmamız için tüm kurtların birleşmesine adayacağım kendimi! dur ulan dedim, ne diyorsun sen! bir kırıkkale çıkardı dayadı burnuma. hareketlerim engellenemez dedi. engellenirsin engellenmesine bok sıpas


:AGJC:

 


 
   iki elinden tuttuğum çocuğu döndürdükçe döndürdüm. kahkahalarına kusmuğu karıştı. bu ne sevgi! topladığım otlarla ağzını yüzünü sildikten sonra beraber bir banka oturduk. bana birşeyler anlatıyordu başta... sıkıldı hemen ve benden hiç hoşlanmadığını söyledi. ne istediğini sordum, her ne istiyorsa beni ilgilendirmiyormuş. aptallaştı bu bebe dedim içimden. benden kaçmaya çalıştı. çamurla oynamaya, ağaçlardan düşmeye başladı. peşinden koştum, kafasına taş attım. her defasında benden uzaklaşmasını becerdi. birkaç kemikle şeytana ulaşmaya çalıştı, gizlendiği çalılıkta, üstüne bir kova su döktüm. bunun üzerine değiştireceğim ben bu düzeni, alacağım kovaları ellerinizden dedi. sen süper kahramansın değil mi dedim sadece iletişim kurmak amacıyla. bana bir aptala bakar gibi baktı ve hayır dedi, güzel elmamız için tüm kurtların birleşmesine adayacağım kendimi! dur ulan dedim, ne diyorsun sen! bir kırıkkale çıkardı dayadı burnuma. hareketlerim engellenemez dedi. engellenirsin engellenmesine bok sıpası dedim içimden ama korktum. peşinden koştum. elma değil elma ağacı dedim. durdu ve bana baktı. sen dedi, beni anlayamazsın. tamam o zaman, ben seni yola getirmesini bilirim dedim içimden ve tuhafiyecide çalışan kızdan söz açtım durup dururken, ne güzel saçları var, taş gibi de göö.....(kaşlarını çattı, üzerime abdest suyu attı)....rünüyor.... bana ne dedi kıza bakarken, kısmetse artık dedi kız da ona bakarken, ben onsuz bir hiçim dedi kız kalçasını sallarken. attım önüne arabesk soslanmış her türden müzik kasetini, açtım rakıyı, perdenin ardına gizlendim. sarhoş olmasını izledim, memnuniyetle. saçı başı dağınık sabah çıktı karşıma; ne oldu güzel elmana, diye sordum. elma varsa yiyelim, olmadı iki yumurta kıralım dedi. sen dur, ben kırarım dedim mutfağa kaçtım. televizyonlu odada yalnız bıraktım onu. sabahtan akşama her şeyi öğrendi. tuttum elinden kıza götürdüm, hadi bakalım eğleşin! aman olur mu dedi kız, ben başkasını sevebilirim her an ne bileyim şimdi bu saatte.... aldım pembe kağıdını sahiplerinden kolajladık cümbür cemaat bizim mavi kağıtla... aklı elmadan kavuna kaymış bizimki rakıyla banyo yaptı. gözü sürmeli kız eh bari burdan yakın diye uzattı  ikiyüzelli gram. işte böyle dedim akşam yatağıma girerken huzurlu; işte böyle...
   ballanması gerekmeyen aylarını kısa tutturdum ve oğlanı eşeği yeni ölmüş adamın yanına verdim, sosyal güvencesi olsun da nasıl olursa olsun dedik, el sıkıştık, aman ne güzel başladı işte odun taşımaya gerekirse taş.... arabesk rakıyla ağlarken her akşam, kendi köşeme çekildim onların yatakodasında. daha ne isteyim, kendim dönmeden de döndürüyordum işte onları; eski fotoğraflarla siliyorlardı birbirlerinin ağzındaki yüzündeki kusmuğu....
ah bu ne sevgi!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
böyle masal ismi olmaz
felsefenin sefaleti
Çünkü Yembel Çok Tembel
Hiper - Reel Tanıklıklar 7
handeli pay
iyi kahve yapmak üzerine
Hiper - Reel Tanıklıklar 5
Hiper - Reel Tanıklıklar 4
Hiper - Reel Tanıklıklar 3
nasıl şeyler?


bayVeritas kimdir?

tersmeditasyon@gmail. com

Etkilendiği Yazarlar:
her okuduğumdan etkilendim...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © bayVeritas, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.