Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
Uzun bir yokuş sonrası yorgunluğumuzu ve elektriğimizi abdesthanede bırakıp vecd halindeki yüzlerle/100lerle birlikte kemerbeste-i ubudiyet içinde boyun büktük Yaratıcı karşısında.. Görevimizi yapmış olmanın dayanılmaz huzuru içinde fuara dalmış bulunduk. Ne ki, o gün turna'nın onikiden vurulması işlemi bize düşmüştü anlaşılan. Cami-Fuar geçişini yapar yapmaz SENAİ DEMİRCİ Beyefendi ile karşılaşıverdik. Bizi bekliyormuşçasına ilgi alaka gösterdiler. İşte YAZAR dediğin böyle olmalı dedik bi de ne görelim MUHAMMED BOZDAĞ Beyefendiler de (sanki gelişimizi haber almışçasına) teşrif ediverdiler. Damladılar desek daha doğru olur. Biz "körün istediği bir göz Allah verdi iki göz" diye düşüneduralım arkadaşımızın flaşları patlatmasıyla yüzler daha bir gülücüklerle doldu. Ardı ardına çekilen fotoğraflar bir anı olarak kalacak sinelerimizde. Sohbeti demlemiştik ki Senai ve Muhammed Beyefendileri daha fazla oyalamamak gibi bir düşünce ile yanlarından ayrıldık. Tamam fuardan nasiplendik dediğimiz anda MEHMET ERDOĞAN Beyefendinin o kendine has gülümsemesi içimizi ısıtıverdi bi anda. Başta da belirtmiştik, turnanın bizden çekeceği vardı bugün.. Yine flaşlar..Yine sohbetin demlenmesi yine müsaade isteyiş.. Bu arada belirtmeliyim ki ekibimiz tam techizatlı ve tam kültürlü olduğundan yazarlarımıza şaşırtıcı sorular sorup onları da ilgilenme havasına sokuyorduk.. Eee yeter artık yavaş yavaş bize müsaade dedik ki, yıllardır görebilmek özlemini çektiğim bir Zatı; Rasim ÖZDENÖREN' i görüverip damladık yanına.. RASİM BEY Türk hikayeciliğinin tartışmasız önemli isimlerinden biri hatta diyebiliriz ki o bir üstad... Üstadlar gecesinde bi kere daha flaşları patlatıp Rasim Bey'in de telefonuna kadar not ettik. Geriyeyse, hoş anılar.. cüzdanların HAFİFLEMESİ.. kitabevlerine ÖĞRENCİ İÇERİKLİ SİTEMLER.. yazarlarla BİREBİR FOTOĞRAFLAR.. ve bi dolu "OKUNACAK KİTAPLAR" kaldı.. http://eskizgiris.sitemynet.com/ Eskiz Edebiyat Sanat Kültür İlim Zerafet Topluluğu..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sarper SAĞLAM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |