..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Sami Güzel




16 Ocak 2004
Kırmızıya Mektuplar  
Giriş

Sami Güzel


Hiç kimseye anlatılmayacak bir sevdanın, ayrılığa konmuş bir kelebeğisin artık. Yetimsin yüreğimde ve taş duvarlarla çevrili bir hücrede yüreğime hançerini bırakansın.


:BABA:
Keşkelerde kaybolmuş bir gecenin soluğunda, sensiz oniki mevsimden sonra, sana mektup yazmaya karar verdim kırmızı.. Ardında bırakıp gittiğin karanlık siyaha bir kibrit çaktım ve kalemimi elime aldım. Yalnızlığın sarhoşluğuna verdim herşeyi ve dolmamış boşluğuna doldurdum kadehimi. Gelmeyecek baharın soğuğunda, çoktan vazgeçilmiş duyguların uzağında ve yüzünü hayal ettiğim bir sigara dumanı eşliğinde yazdığım tüm mektuplarım sanadır kırmızı..

Uykusuz sahraların, uykuya nöbet bir ağustos sıcağında yarım bırakıp gittin. Giderken saçtığın, üç beş tane kendinden bile utanan gözyaşı haricinde, hiç şahidi olmadı ayrılığımızın. Derin yara almış her canlıda olduğu gibi, ilk hafta hiç birşey hissetmedim. Nasıl olsa aklı başına gelecekti sinirlerimin ve kanayacaktı sen gibi, koyu kırmızı.. Tıpkı her hesapsız ayrılıkta olduğu gibi düğümlendi boğazım ve bir daha çözemedim. Yutkundum, ağlayamadım. Konuştum, tanıyamadım..

Sonraları bir deniz koydum aramıza, dalgaları hasret, yakamozları umut oldu. Ona verdim tüm gözyaşlarımı, fırtına yaptı geri çevirdi bana. Ne tekneler batırdım uğrunda ve ne sevgiler alabora ettim yağmurlarında. Kıyılarına oturup mehtaba daldım, her sensiz geçen gece uğruna, o sonsuz sularda bir taşta ben kaydırdım. Çaresizliğe yazılmış tüm şiirlerin bulunduğu kağıtları, uçak yapıp sana yolladım. Rüzgar bile yarı yolda bıraktı beni ve sana çıkan tüm uçaklarımı denize terketti..

Ne varki sokakta unuttuğum tüm hatıralar, hiç unutulmuşları oynamadılar. Tüm hüzünlerde sabırsız başrol oyuncusuydular. Her uçurumun kenarında düşmem için rüzgar, her süratli gidişimde tutmayan fren oldular. Bir kahraman edasıyla ne zaman başımı kaldırsam, senden gelen koca bir gürz olup yıktılar. Boşvermişliğe vurdum olmadı, doluya koydum boşalmadı, tümünü alıp ölümün kapısına vurdum, o bile işe yaramadı...

Hiç kimseye anlatılmayacak bir sevdanın, ayrılığa konmuş bir kelebeğisin artık. Yetimsin yüreğimde ve taş duvarlarla çevrili bir hücrede yüreğime hançerini bırakansın. Rengini verdiğin güllerin çoktan donduğu soğukta, adı konulmuş bir geçmişe özlemsin. Tüm bunlardan sonra, bu sana hastalıklı bir gecenin ilk bırakılan mektubudur kırmızı. Bitkin ve yalvaran gözlerle bakan hüzünlerin dile gelişinin ilk sayfası, yıldızların çırpına çırpına ilk çıldırmasıdır.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kırmızıya Mektuplar / Gökyüzü ve Yeryüzü Bembeyazdı
Kırmızıya Mektuplar / Yanmanın Başka Bir Tadısın
Kırmızıya Mektuplar / İştahı Kaçmış Sevdaların
Kırmızıya Mektuplar / Sessiz ve Dilsiz Dostlardı Kaldırımlar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İyi ki Gittin
Yağmurumsun
Yalnızlık Krampları
Mutluluk Görünür Mü?
Sadece Bir Damlayım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözyaşım Kırılmış [Şiir]
Sarhoş [Şiir]
Yağmursuz Bir Sonbahar [Şiir]
Hasrettik [Şiir]
Rüzgar [Şiir]
Uçurum [Şiir]
Ona Yürüdüm [Şiir]
Dile Geliş [Şiir]
Hayat [Şiir]
Kavuşma [Şiir]


Sami Güzel kimdir?

Çatlamış dudaklara yapılan, sulu ve pamuklu pansumandı belki yazılarım. . Belki de çoktan ölmüş hislere yapılan bir otopsi. . Okumadan yaşanmaz, yazmadan anlatılmaz. .

Etkilendiği Yazarlar:
Hersey


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sami Güzel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.