..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > oldu




18 Mart 2005
Sen, Mutluluk, Nehir ve Ölüm  
oldu
Uçurumun kenarındaydım ama uçmayı bilmiyorum, kanatlarımı alıp gitmiştin.


:BFBA:
İçmemiştim. Sarhoş değildim. Senden uzak olmanın acısıyla kavruluyordum. Yaralarım bir türlü kabuk bağlamıyordu. Yokluğunun şiirini yazıyordum; damarlarımdan çektiğim kanla. Acılarıma yeni acılar, sancılarıma yeni sancılar ekliyordum. Bütün bunlar başlamadan senin varlığının kıymetini bilmiyordum.
Uçurumun kenarındaydım ama uçmayı bilmiyorum, kanatlarımı alıp gitmiştin. Beni yalnız, çaresiz, yorgun, umutsuz bırakmıştın.
Aynaya baktığımda seni görüyordum; aynaya bakmaya korkuyordum; ya seni göremezsem diye.
Uyandığımda seni yanımda bulamıyordum; bu bana dünyanın sonu gibi geliyordu. Benden nefret ediyordun biliyordum. Beni görmek istemiyordun; sesimi duymak, bir şekilde hatırlamak... Bense hatıralarla boğuşuyordum. Hatıralar seni bana getiremiyordu. Her geçen dakika seni benden götürüyordu. Biz seninle hep geri dönüşü olmayan yollara çıkmıştık; yine geri dönemiyorduk.
Ağlıyordum, bol bol ağlıyordum. Ağlamak, gözyaşlarımın tuzunu dudaklarımda hissetmek beni avutmuyordu. Hiçbir şeyi unutmuyordum. Unutmak dahil. Senin bütün ayrıntıların beynime birer kıymık gibi saplanmıştı. Sen bunlardan habersizdin. Senden habersiz cehennem acıları çekiyordum.
Unuttun mu, ben bir telefon direğiydim. Senden önce ve senden sonra. Hayatıma kanatlar ekleyemedim. Senin kanatlarım olacağını sanmıştım. Aşk ve hayat iki kişilikti benim anladığım. Sen beni aşksız ve kanatsız bırakıyordun. Kötülüğüm kelimelerden taşıyordu o zaman. Kanatlarımın olmayışı kalbimi kanatıyordu. Akan kanla yüzünün resmini çiziyordum. Yüzün aklımdan gitmiyordu; eski bir melek. Ama asla eksik bir melek değil. Sen benim bitanem’din. İlk ve son gerçek aşkım, kalbimi kanatanımdın, rüyalarımın prensesi. Düş ülkemin tek sahibiydin. Senin için hiçbir anlamı olmayan kelimelerimin tek sahibiydin.
Sana gelen yollar kapalıydı. Devletin ve insanların kuralları kesmişti yollarımı. Ben aralardan sızmaya çalıştıkça başıma yeni belalar açıyordum. Senden ve hayattan beklentilerimi sıfırlamış ama gene de sana yaranamamıştım. Ben mutluluğun iki kişilik olduğu günlere özlemle dolu, kalbimde bir ağrı, yüreğimde bir yangın, midemde bir ateşle seni bekliyordum. Ama gelmeyeceğini biliyordum, artık. Gelmeyecek ve bana umutsuz, çaresiz, mutsuz bir gelecek hediye edecektin. İnadın’a yenilmiştim. Ve inadına acı çekecektim.
Her şeyi çok çirkinleştirmiştim. Kendimi, mutluluğu, nehiri ve ölümü. Ama sen, hala çok güzelsin.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: deli oldum
Gönderen: Fulya Engin / İstanbul/Türkiye
9 Ağustos 2005
bir kadın gibi yazıyorsun! ama erkek olduğuna dair izler bırakıyorsun! Bir kadına benzeyen erkekten, atlara benzeyen kadından daha çekici birşey bilmiyorum, aşkın ne güzel, aşkını seviyorum...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalnızlık Mezarda Olur
Ben, Mevsimler, Yağmur ve Hayat

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dön/dün

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Iskalama [Şiir]
Uzletin Son Dansı [Şiir]
Bitmiş Mümkünler Durağı [Şiir]
Vazgeçtim [Şiir]
Hep Aynı Yerdeyiz Denizlerin Nehirlere Taştığı Yerde [Şiir]
Bahar Aslında Kıştır [Şiir]
Silindi İstek [Şiir]
Şair Sedat Umran [Deneme]
Korkunun Bütün Kentleri - 2 [Deneme]
Bitişinden Başlayan [Deneme]


oldu kimdir?

Tanıdığım bütün alçaklar adına konuşuyorum; bütün ezikler, bütün sevgisizler, bütün sarhoşlar, bütün aşıklar, bütün salaklar. . . adına. Kuşkusuz pek çok şeyi abartacağım anlatırken. Biri hariç; biz hep sevgisizdik. Ve hep sevgisiz kalacağız. Kısa sürmesi kuvvetle muhtemel olan ömrümüzde saçlarımız doyasıya okşanamadan (bu arada pek çoğumuz keliz, ama olsun) biz ölmüş olacağız. Hatta tuhaf gelecek size ama çoğumuzun ölüm nedeni “dokunulma eksikliği” olacak. Tıp literatürüne pek çok ölüm nedeni katacağız; dokunulma eksikliği, seni seviyorum noksanlığı, aşk çarpması, az gülümsenme. . . ve bildik bir şey akciğer kanseri (mümkünse). Korkaklığından uzun yaşayanlarımız da olacak (ki bu bir çeşit cezadır).

Etkilendiği Yazarlar:
vüs'at bener, tezer özlü, pavase, celal gözütok, gide...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © oldu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.