..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > ışıl uluocak




3 Ağustos 2006
Keşke  
ışıl uluocak
Keşke demeyin diye


:BFFD:
İnsanların zaman kavramları nedir ki? Monotonluk içinde bir kavram ne anlama geldğini bana anlatabilecek bir insan yoktur sanırım. Siz nasıl gençsiniz nedir bu monotonluk diyenler oldu neler yapabileceğimi yada bu monotonluğu bozacak ne yapabileceğimi bilmiyorum. Birşeyler yapmaya çalışsak bu seferde kaçak olarak adlandırılıyoruz. Derslerden kaçmak.. Hayatın düzenini bozuyormuşuz gibi sanki. Yalancı durumuna düşmek kadar kötü birşey yok aslında. Haklı olup yalancı olmak ne derce içinize oturursa bu da öyle oturur insanın içine..
Dersleri sevmek yada bir ilgi duymak gerekmiyor. İlerde lazım olup olmamasını bahane etmek hayatı ertelemekten başka birşey değil. Ben bunca zaman hayatımı ertelemekten başka hiçbirsey yapmadım. Durduğum yerde sayıyorum hala. Hayatımızı neşelendirmeye çalışmak boşuna aslında nasılsa bir nokta da monotonluk sizi içine çekiyor bir şekilde, aslında boşuna çabalıyoruz. Ne ben ne de bir başkası monotonluğu ne hayatımızdan çıkarabilir ne de sözlükten...
Sebepsiz çırpınmalara yeter diyip hayatımızda ki bahaneleri hayatlarımızdan çıkarmamız lazım. Bunlar sadece yerimizde saymamıza neden oluyor ve sonra en nefret edilen kelimeyi hayatımza sokuyor ^keşke^..
Keşkeleri hayatlarımızdan çıkaralım istiyorum sadece sonu çok acı ve hüzün dolu oluyor. Yaşadım,gördüm ve kimseye öğüt verme niyetinde değilim. Yaşayın,görün ve hayatlarınızda ki hataları,yanlışları,monotonlukları,keşkelerin farkına varın. Ve düşünün " Ben bunca zaman ne yaptım?" Kendi iç mahkemenizde savcı, hakim olmayın suçlu olun ve kendinizi yargılayın en ağır şekilde. Eğer vicdanınız el veriyorsa yaptıklarınızdan dolayı pişman değilseniz kararı yine siz verin. Ben sadece kaybolan bunca insan içinde sizlerinde kaybolmasını istemiyorum...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Karanlığın Dışında Bir Işık Belirtisi
Kim Bu İçimde ki Bağıran!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Ait Bu Yazı Sen Bilmesende
Siz Hiç Birinin Hayatına Dokundunuz Mu?
Sana Ait Bu Yazı Sen Bilmesende - 2
İstanbul
Tanıyanız Var mı?
Korku

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Gün [Şiir]
Aşkın Ta Kendisi! [Şiir]
Sen Bilmesende Sana Yine... [Şiir]
Küçük Bir Kız [Şiir]
En Kolay ve En Zor... [Şiir]
Geçmiş Olsun, Kovuldun Ruhumdan... [Şiir]
Haberi Olmadan Kalbimin [Şiir]
Yalan [Şiir]
Kim! [Şiir]
İstanbul [Şiir]


ışıl uluocak kimdir?

. . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ışıl uluocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.