"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
O trafik canavarı şimdi nerede? Elini kolunu sallayarak sokaklarda geziyor. Sadece o mu; hayır, daha binlercesi sokaklarda… Daha bir o kadarı da hazır, canımızı almak için bekliyor. Peki, nerede adalet, nerede yasalar, yasaları yapanlar. Şu an üzerinden dokuz ay geçti hala ses seda yok. Bugün git, yarın gel. Olmadı haftaya gel, yok yok üç ay sonra gel. Şu evrağı da getir, bu belgeleri tamamla… Yeter! Her gün biraz daha acımız büyüyor. Her gün biraz daha yaramız derinleşiyor. Dur desin artık birileri bu trajediye, bu komediye… Adını, trafik canavarı koymuşlar. Sonra da karşısına geçip yalvarıyorlar: ‘Aman trafik canavarı olma, aman insanların canını yakma…’ Olmaz kardeşim olmaz. Bu kadar acizlik olmaz. Canavar varsa ve o canavar her gün, her saat bizim vatandaşımızın canına, malına kastediyorsa bize rahat döşek haramdır. O canavarı yok etmek, bizim öncelikli görevimizdir. Eğer bir canavar varsa, ki var, bu; bazılarının trafik canavarı dedikleri canavar değil, her gün onlarca insanımızın katledilmesine seyirci kalan, gerekli tedbirleri almayan canavarlardır. Unutulmamalıdır ki sorun varsa çözüm de vardır. Çözümsüz demek; acizliktir, zavallılıktır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KAMİL BAKİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |