..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > obscure(anlaşılması güç)




27 Ekim 2007
Özgürlük ve Sonsuz Aşk  
obscure(anlaşılması güç)
özgürlük bir kuş gibidir her daim yükseklerde uçmak ister.aşk sınırları yıkmaktır, sınırları yıkıp sonsuzluğa gitmektir.işte tam bu esnada kesişir aşk ile özgürlüğün yolları. işte tam bu esnada çarpışırlar.kimi zaman yere çakılırlar kimi zaman sonzuza uçup giderler.


:BJEE:


   Kırmızı bir etek vardı altında. Dalgalı saçlarına bugün izin vermiştin rüzgarla aşk yaşasın diye. Savrulup duruyordu eteğin saçlarının uçuşuna uyarak. Siyah bir gömlek vardı üstünde. Seni hep ince gösterdiğini söylerdin siyahın. Oysa sen benim için her zaman zayıf ve çok güzeldin. Sen dünyanın en güzeliydin. Bense seni dünyanın -senin güzelliğinin yanında hiçbir anlamı yoktu tüm güzelliklerin-en güzel, en saf sevgisiyle sevmiştim. Belki layık değildi sevgim sana. Bak hala belkiler dolaşıyor dilimde avare avare. Ayakların serbestçe dolanıyordu açık sandaletlerinin içinde. Her şeyinle o kadar özgürdün ki hiç kimsenin egemenliğini kabul etmezdin. Oysa ben sana hiç egemen olmak istemedim ki. Özgürlüğünü, dünyanın en güzel sevgisine bağlanmanın engellemesini bile istemezdin. İstemezdin bağlılığı. Belki ürkütür, belki korkuturdu seni. Bir sevgiyi istemeyeceğini seni daha ilk görüşümde anladım. Sevgimi yıllarca kalbime gömdüm. Ne seni bir daha görmek istedim ne de senin geçtiğin sokaklardan geçtim. Korkmuştum çünkü. Seni görüp tekrar sevgimi sana verememekten korktum. Yıllar yılı hiç rastlamadım sana. Hiç görmedim o güzel yüzünü. İşte şimdi tekrar karşılaştık. Sen karşımda beyazlar içinde dünyanı en güzel gelini olarak duruyordun. Yanında bu dünyadaki en sevdiğim insan- bütün ömrümü beraber geçirdiğim çocukluk arkadaşım -koluna girmiş. Seni buradan alıp götürecek. Belki, hayır belki değil bundan kesinlikle eminim senin değerini hiç bilmeyecek. İçinde o hep rüzgarlarla yarışan kuşun kanatlarını kırıp onu boynu bükük bırakacak. Seni kendine isteyerek bile değil zorla kendine bağlı bile değil bağımlı yapacak. Egemenliğine alacak seni. İşte o zaman hiç fark etmediğin özgürlüğün değerini anlayacaksın. Ama iş işten geçmiş olacak. Benim hep incitmekten korktuğum o zavallı özgürlük kuşunu o fark etmeden, görmeden çiğneyip geçecek. Onu yok sayacak. Ama beni yanlış anlama o iyi bir insandır. Amacım seni bu mutluluktan alıkoymak değil sadece özgürlüğün değerinin farkına varmanı sağlamaktı. Ama yine de her şeye rağmen sana mutluluklar. O kuşa söyle. Eğer canı çok yanarsa hiç kimse anlamazsa gözlerinden akan inci tanelerinin içinde açtıkları yaraları bana sığınabilir. Merak etme benden ona zarar gelmez. Çünkü sana ait olan en ufak şeye bile zarar gelmesine tahammül edemem. Sakın onu istemeyeceğim gibi bir düşünceye de kendini kaptırmasın. O düşünce ölüm kapımı çalsa bile aklıma gelmez. Çünkü seni hatırlatan her şeye kapım sonsuza dek açıktır. Senden bir hatıra olarak yanımda kalabilir eğer isterse tabii.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Bilirsin Git
Kahvenin Yalnızlığı
Cevapsız Sorular ve Cevapsız Çağrılar
Sensiz Hayat

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tatlı Zehir

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kanlı Karanlığın Sırrı [Şiir]
Bir Gidiş Karesi [Şiir]
Gittin [Öykü]
Düşünen Adamın Sonu [Öykü]
Apartman [Öykü]
Geçip Giden Hayat [Öykü]
İki Ölü [Öykü]


obscure(anlaşılması güç) kimdir?

hayat herkese gösterir soğuk yüzünü. işte o soğuk günlerde tek sığınak olur edebiyat.

Etkilendiği Yazarlar:
içimdeki duygular


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © obscure(anlaşılması güç), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.