..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > obscure(anlaşılması güç)




26 Aralık 2009
Sen Bilirsin Git  
obscure(anlaşılması güç)
gerçek değer geldiğinde boşluk dolduran değil gittiğinde boşluk yaratandır. Özdemir ASAF


:BBDE:
Acı bir burukluk bırakır gidenin ardından rahatça el sallamak. Sen bilirsin git demek. Oysa ne çok anlam gizlidir o kelimeler de. Sen bilirsinin büküktür boynu. Gitme der ama diyemez. Sıkamaz sevdiğini sıksa da bir şeyin değişmeyeceğini bilir. Daha çok demiştir sen bilirsin. Ama hiçbiri bu kadar acıtmamıştır canını. Hiçbiri bu kadar çok ağlatmamıştır. Bu giden farklıdır. Derin bir boşluk yaratmıştır şairin de dediği gibi geldiğinde boşluk doldurmasında değil gittiğinde yarattığı boşluk onun değerini anlatırken aslında ben biliyordum onun değerini ama o istedi dersin. Ama bunda da ne bir teslimiyet vardır. Elden gelen her şey yapılmıştır. Ama yol tıkalıdır. Hayat aranıza soğuk uçurumlar sokmuştur. O perdelerin arkasındadır. Artık ona ulaşamazsın ne kadar da istesen değemez gözlerine gözlerin. Senin için dökülmez bir kelime ağzından. Karşında sus pus durur. Eskiden sana karşı durmak bilmeyen kelimeler artık durmuştur. Suyu çekilmiş bir ırmak gibi sessizce katılaşır aranızdaki sevgi. Kalpler soğur. Üşütür o soğukluk ama elden bir şey gelmez. Dökülmeyecektir kelimeler. Gizli ukdeler bırakarak gömülür sevgiler uçurumlara. Sessizce atılan bakışların içine gizlenir geri dön çığlıkları. Ama hiçbir şey değişmez. Sonuç aynıdır. Ayrılıktır. Hüsrandır. Çok sevdiğini kaybetmenin verdiği can yakıcı acı hep yanı başındadır hiç kaybolmamacasına.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kahvenin Yalnızlığı
Cevapsız Sorular ve Cevapsız Çağrılar
Sensiz Hayat
Özgürlük ve Sonsuz Aşk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tatlı Zehir

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kanlı Karanlığın Sırrı [Şiir]
Bir Gidiş Karesi [Şiir]
Gittin [Öykü]
Düşünen Adamın Sonu [Öykü]
Apartman [Öykü]
Geçip Giden Hayat [Öykü]
İki Ölü [Öykü]


obscure(anlaşılması güç) kimdir?

hayat herkese gösterir soğuk yüzünü. işte o soğuk günlerde tek sığınak olur edebiyat.

Etkilendiği Yazarlar:
içimdeki duygular


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © obscure(anlaşılması güç), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.