..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Soyut > elif




15 Ocak 2008
Yağmur  
elif
niyetim sonsuzluga dogru gök yüzünde havalanmaktı ve gercekten özgürlüge ilerledim. acmıstım kanatlarımı ve uctum ama ipin ucunda..küllerimi savurmak zorunda kaldım.. yeniden yaratmaya cabaladım kendimi ama coktan ipin ucunda kaybolmustum...


:BACC:
penceremin camını kırarcasına dısarıda yagmur yagmakta, bana inat sanki akıtıyor içindekilerini.. bense elimde sigara bogazımda daha henüz gecmeyen acı tadı hissederek biraz daha yaslanıyorum galiba.. ölüme bir adım daha.. fosil olup topraga ulasma yolunda ilerliyorum..
gökyüzü ıslatıyor bedenimi ve besliyor içimdeki bitkilerimi, umutlarımı yeserterek ulasıp dokunuyor benim dünyamdaki bulutlar ülkesine... ip gibi uzanmıs, sarmıs dört bir yanımı.. ben ellerim baglı oturmaktayım, pencere kenarında aclık hissimi yatıstırıyorum ve bir yandanda ıslaklıgı yasamak için bedenimde cıkıp gidiyorum kapıyı ardımda bırakarak.. gökyüzü sanki cagırıyor beni, ısık gönderiyor, onu farketmemi saglıyor halbuki hep içimde yasattıgımı bilmiyor.. biran için unuttum onu. inkar etmiyorum fakat elimde değildi, sebepsiz yasadım ayrılıgı sorgulamadım ve döndüm.. dumansız devam ettim acı tadı hissetmek umdunu tasıdım aramadım gelmesini bekledim.
aclık hissim yatıstı, ıslaklıgı yasadım ama yarım kalmıslıklar tadındaydım.. ve yine aynı acı hazzı yasıyorum suan parmaklarımın arasındaki hayat kaynagımla.. ezgiler akıp gidiyo ve sarkı suan hiç bitmiyo ... arkamdan yankılandı gögün gürültüsü fakat sadece ısıgı hissettim. penceremin camından sızıp farklı penceremden yansıyan zikzaklı çizgilerini hissettim.. ve hemen bir anıt mezar diktim varolmusluklar adına, sonrada yenimezarlar inşa ettim.. içimi titretti, gıdıkladı ve sesini cıkarttı sonunda gök ve bir adım daha yaklastı diz kapaklarımın yanına.. bense diz kapaklarımı saklamıs kapının acık kalan ufak aralıgından sızan rüzgarı cektim içime.. yagmur hala dinmedi ama eski tadından farklı akıtıyodu parcalarını. penceremden dısarıdaki farklı yasamlara dokunmak istegiyle bakındım.. karsı apartmandaki komsu ciceklerine el uzattım ve sonra ahsap catıdaki cizgilere takıldım.. önce ipi astım sonrada kendimi.!! aslında salıncak kurmaktı niyetim... niyetim sonsuzluga dogru gök yüzünde havalanmaktı ve gercekten özgürlüge ilerledim. acmıstım kanatlarımı ve uctum ama ipin ucunda..küllerimi savurmak zorunda kaldım.. yeniden yaratmaya cabaladım kendimi ama coktan ipin ucunda kaybolmustum. sonun basındaydım coktan ve coktan tüketmistim ölüme dogru atacak olan adımlarımı..
ve sarkı bitti...

(sur le fil-amelie soundtrack)

.Eleştiriler & Yorumlar

:: deliyim bildiğim kadarıyla
Gönderen: zamane / Ankara/Türkiye
16 Mart 2008
sipiral duyguların yol alışı var yazılarda. bir an iyi bir an kötüye doğru. bütün garazi kendine, yazarın yazıda. ve görülen o ki akıcı üslup okuyanı kaptırıyor öylece. yazarın kalemine sağlık...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın soyut kümesinde bulunan diğer yazıları...
Portakal Kabuğu
Olmalı
Karışık Bir Gezegene Yolculuk
Rapunzel
Gizli Bahçe
Çizmeli Ayakkabı
Doğum
Kelebek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tebessüm [Şiir]
Yağmurlar - 3 [Şiir]
Yağmurlar - 1 [Şiir]
Yağmurlar - 2 [Şiir]
Vadii [Şiir]
Gece Gece [Şiir]
Sessizce [Şiir]
Lades - Yakalandın [Şiir]
Nerdeyiz Şimdi? [Şiir]
Karanlığı Tüketiş [Şiir]


elif kimdir?

sadece soyut. . düşsel hemde oldukca. . ve serbest ama bir okadarda kapalı. .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © elif, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.