Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
Derin bir nefes al... Cigerlerinde yasa onu, büyük bir baloncuk oluştur içinde, titret damarlarını. Mutluluğun ince çizgisinde yürü... Ne güzel diye haykır, yasam ne güzel . Bir kac damla dök yeryüzüne , gökyüzüne inat.. Mum gibi erit içindekileri ve dök... Acıma, korkma haykır, dök içindekileri... Bir adım daha at yasa sadece, sonuna bakmadan yasa... Dök içindekileri.. İste bak ne güzel agla utanma ,sakın utanma.. İste bak ne güzel sen varsın.. Birde seni anlatan melodiler iste .. Yalnızsın, kendi parcanı calıyorsun ve yaşıyorsun .. Kimse yok yalnızsın, korkma .. Yeniden başla .. Birkez daha çal şarkını... Dök içini korkma.. Hisset onu, seni hissettigi gibi.. Herşey anlık, tabuttaki ceset kadar cansız herşey. Canlı olan bedenine dokun birkez daha yasa .. Bunun mutlulugunu tat.. Gün batımını izle, içindeki ışık o batışla bir kez daha hayat bulsun .. Doğumunu kutla ve şarkını çal, duymasın kimse .. Sen yaşa. Onada bir damla can ver.. Hadi dök içini korkma. İste tam o an var oldun, yeniden doğdun kutla kendini ve son kez çal şarkını haykır kutla kendini... İyiki dogdun ve şarkı bitti... (epica-feint)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © elif, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |