..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ülkü Yıldız




16 Mart 2008
Virgül Atıp  
Ülkü Yıldız
ben sana 'ne kadar hızlı geçmekte zaman seninleyken' dememeliyim.. durmalı akrep yelkovanın boyuna takılıp. kovalamasınlar birbirlerini....


:BACJ:
bir gün geceye varmalı senli... yıldızlar eşliğinde şahit etmeli aya kendimizi.

o kadar fazlaydıki hayallerim. düşler düşekalka yumrukluyordu dünya gerçekliğini. nakavt olmamak önemli hayat karşısında.

o kadar fazlaydıki sesini duyuş saatlerim. silip atamadım bir anda. alışkanlık değil bu hissiyat ya da tutanamamak değil sensiz. sadece yarım kalanları tümleme gayreti şu içinde bulunduğum durum.. herşey yarım kalmış gibi... ve ben bütünleştirdikçe yap boz parçalarını daha da parçalanacağımın farkındayım... her tamlama çabam yeni bir yarımlıkla son bulacak... aşk gibi sonsuz olacak...

dinliyorum beynimi, dinletiyorum kalbimi.. yorulmuşum sanki... düşünmek yorar mıydı insanı?

bir gün geceye varmalı senli.. ve sabah hiç olmamalı. daima düşlediğimiz gibi. saate bakıp 'of ya yine 4 olmuş' dememeliyiz mesela. ya da kırık bir mutluluk durmamalı aramızda. ben sana 'ne kadar hızlı geçmekte zaman seninleyken' dememeliyim.. durmalı akrep yelkovanın boyuna takılıp. kovalamasınlar birbirlerini....

'gülüm' diyişlerin varıyor yanıma zaman geçmezken. çınlıyor kulaklarımda o sedef sesin. alıyorum özlemi yanıma çıkıyorum sokaklara.. dolanıyorum, dolaşıyorum... geçsin diyorum kederim, geç benden. iki gram huzurun peşine düşüyorum... yağmur yağıyor, ıslanıyorum, ağırlaşıyor bedenim. sonra? sonrasını bende hatırlayamıyorum... hastalandığımı biliyorum sade...

anımsadıklarım arasında diyemediklerim var sana. hani yağmur yağıyor, ıslanıyorum, üşüyorum, hastalanıyorum ya devamında... işte o anda telefonun bir ucunda olan sana 'çorba içmem lazım ellerinden' diyemeyişlerim.. hüzne çıkışım ardından, üç damla yaşla yüreğimi ferahlatışım...

bir gün geceye varmalı senli. marazsız...
bir gün sana varmalı ben

şimdi noktayı koyma vakti değil, virgül atıp kaldığımız yerden devam da edemeyiz.. oysa makarna bile yapamamıştık henüz. çilingir sofrasını kurup türküleri söyletememiştik arkadaşlarımıza. muğla'ya gidecektik hani! deniz kıyısında şahit olacaktık gün doğumuna ve doğuracaktık birlikte yarınları gün ışığında.. voleybol maçı yapacaktık takımları kurup.. iki ezeli rakiptik ya...
oysa daha Türk kahvesi içip falına dahi bakamadım... şimdi bunca yarımın yamacında noktayı koyamam aşka, virgül de atamam...

mahşere uzanmalı elimiz. maşalarla dahi tutulamayacak sevdamızı anmalıyız orada...

haluk levent'in dediği gibi:
son bir kez gülümsesen, gözlerimdeki yaşı silsem
son bir kez 'seninim' desen gözlerin yalan söylese
şimdi kal desem 'gitme' desem....

diyemem...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüreğimde Saklı Kudretin
Dediklerini Hatırlar Mısın
Sonra; Sonrası Olacak Elbet
Sevdim Desem
Bu Bir Seferberlik
Sonun Bildiğim
Gel Desem...
Gelen Beklenen Değil
Gel Artık
Nerede Ellerin

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üç Satırlık
Her Kapı Çalınışı
Ey Hayat
Ağlarsın Dinmez Acın
İltifat
Haydutlar Nedensiz Kaçaklardır
Yalnızım Anne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Onurum [Şiir]
Zaman [Şiir]
Eyvallah [Şiir]


Ülkü Yıldız kimdir?

Bazen çıkmazların peşinde oluruz. Süresi sonsuzluğa gömülen yıllarda ararız bulamadıklarımızı. İşte yazılarımda buldum ben kendimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz bir idoldür bende.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.