..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Beste Sultan K.




13 Nisan 2008
La'mekanlar  
Göz yaşlarımızdan yaptığınız o kumdan kalelerde yaşamaya mahkum bırakıldık, sırf bizden önce bu parklarda oynayanlar öyle istedi diye!..

Beste Sultan K.


Göz yaşlarımızdan yaptığınız o kumdan kalelerde yaşamaya mahkum bırakıldık, sırf bizden önce bu parklarda oynayanlar öyle istedi diye!..


:BDAG:
Biz aslında hayallerimiz için terk ettik dünün bize bıraktığı o parkları. Yaşamak istediklerimizi asıp bahçelerimizde uzanan iplere, başımızdan geçenleri anlatmak için… Masallar dinledik, sonu acıyla bitse de açıktı kalbimiz. Yaşanan her şeyin altına attığımız imzalarımız gibi, gençtik. Genç ve ateşli... Bu yüzden zorlandı yüreklerimiz kabullenmekte, bir zaman sonra her şeyin bitebileceğini…

Kalabalık yalnızlıklar taşıdık; Bireysel pişmanlıklar… Güldüğümüz kadar yoktu hiç bir komedi, ağladığımız kadar değildi trajediler. Biz çoğul acılarımızla geldik mekanlara, yeni düşler kurduk, başkalarına ait hayaller… Resmettik ve gittik bir zaman sonra, unutulmaya mahkum bir başka resim karesinde, bir başka mekana...

Büyük hasretler çektik ve hasret bıraktık terk ettiğimiz evlerimizde gözü yaşlı sevdiklerimizi. Yollara düştüğümüzde -değildi!- hiçbir şey kolay değildi! Valiz büyüklüğündeydi yer yüzündeki yerimiz ve biz ne sığarsa bir valize o kadar umut taşıyabildik. Her şehirde umutlarımız kadar kalabildik ancak, ne yazık, mekanlar kadar geniş değildi yüreklerimiz…

Trajediden daha acı olan, biz terk ettiğimiz parklarda oynayanlar tarafından asıldık çok zaman! “Size kolaydan daha kolay ne var!” Aslında biz, vurulduk aynı bahçe içinde kimse duymadan! Sırtımızdan bıçaklandık, yaralandık, içimize kanadık ve! Hep ait olduğumuz yere! Göz yaşlarımızdan yaptığınız o kumdan kalelerde yaşamaya mahkum bırakıldık, sırf bizden önce bu parklarda oynayanlar öyle istedi diye!..

Ben yolları sevdim, önemli değildi nerden geçtiği. Kapalı yerde kalma korkusu gibi, sokaklara kurdum evimi, gelişigüzel mekanlara. Çünkü mekanlar sahiplenmezdi, evlerse zorunlu bir köle gibi hep aynı sese çağırırdı seni...

"Gel" dedim, benimle yollarda geçsin koca bir hayat! Daraltılmış zamanlara sığmıyorum bağışla, geçmiş acılarıyla tutuşturulmuş mekanlara… Asi gömleğimi geçirip üstüme, ben seni korurum sevgili, korkma!
Ne yazık benim kadar cesur değildi hiç bir seven… Özlemek kadar sınırlı, daracık alanlarda sevişmelere mahkum koca bir aşk!
Ben giderim öyleyse, sen kal…
Benim meskenim yollardır; Terk edilmiş mekanlar...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: kaleminize sağlık..
Gönderen: didar / /Türkiye
28 Nisan 2008
yolları sevenlerdenim : ) ve başarılı bir deneme olduğunu düşünüyorum.paylaşmak istedim : )




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Vur Yüzüme, Hadi, Vur Yüzüme...
Müruruzaman...
"Nas"
Gölgeden Hayaller
Kelimelerde...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Müruruzaman II
Ayrıl'ınca
Son Sahne
Oylesi - Ne?
…ve Bu Gece
Gidenin Ardından
Şizofre...
'Aldat'mak!
09: 30 (Kabus Ertesi)
İtiraf...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bitsin İşte [Şiir]
Moyencor [Şiir]
Gözlerin Kalsın [Şiir]
Şiirde [Şiir]
Ruhlar ve Hayaller [Şiir]
Kayıp Kıta [Şiir]
Özledim [Şiir]
Senden Başka Sebebim Yok Benim... [Şiir]
Aslına İnkar [Şiir]
Tesellisiz Gülümse [Şiir]


Beste Sultan K. kimdir?

Temmuz 1983 İzmir doğumlu. ilk-orta ve lise öğrenimini İzmir'de tamamlayarak üniversite eğitimi için Afyonkocatepe surlarını aşan kızımız bir daha İzmir'in yüzünü göremedi. Lise sıralarındayken ajansta mankenlik yaparak başladığı çalışma hayatına, radyo programcılığı, dans, yönetici asistanlığı, muhabirlik gibi gereksiz uğraşlarla devam etti. Gayrı İstanbul sınırları içinde ikamet etmekte olan şahsı muhterem şu sıralar özel bir televizyon kanalında çalışmaktadır. Adı gibi aziz olsun. . Reverans. .

Etkilendiği Yazarlar:
Cemil Meriç, Mitoloji


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Beste Sultan K., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.