..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > Yeşim Şahin




3 Eylül 2002
Döneceğim Sana  
Bozcaada 'ya

Yeşim Şahin


Hayatı sıfırlayıp sonsuza kadar sende yaşamak" Gönülçelen sevda... Yıldırımların aşkı... Sen deli sevda


:CJFE:


Ayrılıklar zordur gibi klasik bir söz ile başlamak istemezdim. Ne yazık ki yaşadığım ayrılık zor zorun ötesinde. Hatta bir daha kavuşmak imkansız gibi geliyor ayrılırken. Ne yazık ki artık ayrıldım ayrılmak zorunda kaldım. Oysa o hala aynı yerde aynı güzellikte bekliyor. Biliyorum. Ama...

İlk ona kavuştuğum günü hatırlıyorum. 10 aydır yüreğimde taşıdığım özlem ile hayalimden bile daha güzel olduğunu unutmuşum sanki. Sanki sakin esen rüzgarda yitirmişim kendimi. Uzaktan yaklaştıkça ona; yaşayamadığım her anın yaşayacağım anlardan intikam alacağını biliyorum. Keşke olacak dilimde keşke... Baharda da seni yaşayabilseydim keşke binbir renk binbir koku sarmış bedenini hissedebilseydim diyecegim senin hakkında konuşulanları dinledikçe.

Günler birbiri ardına geçerken her gün yeni bir yüzünü keşfediyorum. Bazı geceler sabahı bekliyorum seni seyrederek, bazı geceler gökten ayı düşürüyorum denizde yansıyan yüzüne... An geldi ağlaştık senin ile, an geldi sevinçten sığamaz olduk yüreğimize. Biliyordum ki sen de benim kadar kendine aşıktın biliyorum sen de ben kadar seni yaşıyordun.

Çok sevenin vardı çok... Herkes seni konuşuyordu herkes senin ile olmak için can atıyordu ama sen benim yüreğimde farklı farklı yerlerdeydin. Rüzgar tanrıçasıydın bir an fırtınalar estiren. Erostun aşıkları yanıp tutuşturan. Sahipsiz hikayelerin başkahramanıydın. Aşk vardı tüm hikayelerde... Manastırlara hapsedilen , rüzgar ile konuşan , dalgalar ile öpücükler veren aşklar hep senindi. Öyle büyüktü ki aşkların imkansızlıklar üzerine...

Kim ile konuşsam, kim ile paylaştıysam seni... Hep aynı sözü duyar olmuştum. " Hayatı sıfırlayıp sonsuza kadar sende yaşamak" Gönülçelen sevda... Yıldırımların aşkı... Sen deli sevda...

Çok zor senden ayrılmak çok... Özledim seni çok özledim Tenedos. Asmalar filiz vermeden döneceğim sana...

03 Eylül 2002


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Prens Tenes'in adası
Gönderen: Süleyman Güner (Prens Tenes) / İstanbul
29 Ocak 2003
gidememek... otuzbeşime geldim baktım ki 17 yaşımdayken düşündüklerimin tam tersini düşünüyorum. Ne ölümü düşlüyorum ne geleceği...Tenedos bandıralı düş kayıklarıma binip Anadolu\'ya vardığımda, kayıklarımı yakarken ilk pişmanlıklarımı yaşamaya başladım. Çünkü ben O\'nu yedi kocalı Kız Kulesi\'yle aldattım. Şimdi iki ters bir kent kelimelerimi harf harf söküp, gitmeleri örüyorum. Arasına ada, deniz kızı ve martılar koyuyorum. Can Baba\'yla her gece bi tek efkar şiiri yuvarlıyorum. O şımarık rüzgarlı kıza aşığım. İtiraf ediyorum!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
23 Nisan Neşe Doluyor İnsan
Ada Yalnızlığı
Elbette Döneceğim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Kendi Kendine Konuşmaktır
Üşüyorum
Yokluğunu Hissettiğim duygulara
Gönderilmemiş Mektuplar
Aşk
Sevdanın Gözleri Ne Renk?
Kim Özlerdi Avuç İçlerinin Kokusunu
Aşk Benim İçin Her Şeydi
Ayazlar Vurur Yüreğimi
Yaşama Döndüren İnanılmaz Hayal Aşkıma

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gozleri Sevda Olan Sevgili [Şiir]
Bir Gün [Şiir]
Yaşam Tadında [Şiir]
Yesimce [Şiir]
Asos'ta Yalnız Bir Balıkçı [Öykü]
Hülya [Öykü]
Kar Beyazdır Ölüm [Öykü]
Melekler şehri [Öykü]


Yeşim Şahin kimdir?

Yaşamı gülümseyerek yaşayan ve her zaman her şeye rağmen yaşamayı çok seven bir deli kız.

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan, Cezmi Ersöz, Herman Hesse, Nietchze,İrvin Yalom.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yeşim Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.