..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > derya eğilmez




8 Eylül 2010
Bu Bono Başka Bono  
derya eğilmez
Konser için İstanbul`a gelen Bono ve grubu u2 nin maceraları...


:BJDE:
Konser için İstanbul`a gelen U2 grubunun en büyük hayali Boğaz köprüsünden geçmekmiş.İyi de kardeşim şimdiye kadar gelip geçseydiniz,sizi engelleyenmi oldu hatta bu hayalinizi başbakana iletseydiniz hazır kızıda size bu kadar hayranmış madem hemen özel uçak gönderir bir koşu İstanbul`a getittirirdi.Arkanızda koskocaaaa(!)ülkenin iki bakanı,sizmi onları gezdiriyorsunuz onlarmı sizi belli değil,kendi vatandaşı derdini anlatmak için yanlarına yaklaşamazken onlar grubun arka markajından hiç ayrılmadan etrafa gülücükler dağıtıyorlar.
Ayıp ayıp aziz mübarek gün millet iftara evine yetişme telaşında sizse köprüyü trafiğe kapatıp,Bonomudur,devlet tahvilimidir ne karın ağrısı ise onları gezdirme derdindesiniz.
Demekki bu ülkede prim yapmak için BONO olmak gerekiyormuş.Anamızdan ters doğup yanlış meslek seçmişiz vesselam.Nedir bu insanlardaki aşağılık kompleksi böyle,siz dışarının şarkıcısını ülkenin prensi gibi ağırlayıp hanedanın sünnet çocuğu edası ile boğazda gezdirip onca insanıda rahatsız edip,ulaşımına engel olun,buda yetmezmiş gibi üstüne birde zamanında İrlanda hükümetinin Abdulmecit`e gönderdiği teşekkürnamenin benzerini hediye edin.Vatanı kurtaran aslan misali.Peki grubun Boğaz köprüsünden yaya geçmesi ile ne değişti.Ayak bastıkları yerlerden petrolmü fışkırdı yoksa adım attıkları toprak altın çiçekmi verdi.Yok yok her halde onların geçtiği yerden geçebilmek için dünya ülkelerinden bir sürü insan Boğaz köprüsüne akın edip turizmi canlandırdı,İstanbul otellerinin doluluk oranı yüzde yüzün üzerine çıktı.Yani sevgili İstanbul halkı siz köprüden geçmeyin artık,yıllarca geçtinizde ne oldu,ama bakın U2 öylemi ya adamlar bir geçti pir geçti,iki bakanı peşlerine takarak,trafiği kapatarak,her yerde altın çiçekler açtırarak,petrol fışkırtıp,otelleri doldurarak geçti.
Türkiyeye gelme hısusunda kankası(!) Egemen Bağış`ın kendisini ikna ettiğini söyleyen Bono,daha önce gelmediği için çok üzüldüğünü belirtmiş.Bu arada Başbakan`a da kırmızı bir ipod hediye edip reklamını yapmış.Alınan her ipod ilaç alamayan aids lilere ilaç olarak dönecekmiş.Ancak alınan her ipodmu ilaç olarak dönüyor yoksa sadece kırmızı renkli olanlarmı onu çok anlayamadım.

Ancak bir şeyi çok iyi anladımki bu ülkenin başbakanı,kızı,devletin iki değerli bakanı Hayati Yazıcı ve Egemen Bağış çok sıkı U2 ve BONO hayranıymış.Her ne kadar ben isimlerini yeni duymuş olsam bile.Çok cahil kalmışım.










Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kendisi Dev Yüreği Küçük Adamlar
Eyvah Texastayım
Sağlıkta Özelleştirmenin Yeni Halkası Aile Hekimliği

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sağlığımız Nereye Gidiyor?
Erbekan Yeni mi Anlaşıldı?
Geçici 15. Madde Tozlu Raflara Kaldırıldı
Erbakan Yeni mi Anlaşıldı?
Muhaliflere Ders Olsun (!)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevgili Günlük [Öykü]
Mahkemede Bir Gün [Öykü]
Ahmet Haşim ve Yalancı Ay [Deneme]
Gaziantep İzlenimlerim [Deneme]
Prangasını Kıran Kapalı Kadınlar [Deneme]
Bir Kadın Ne İster? [Deneme]
Bizler Gerçekten Çocuk Olmuşuz [Deneme]
Muadil İstemezuk [Deneme]
Belki Yarın Çok Geç Olabilir [Deneme]
Şaşmışım Bu Muadil İlaçtan [Deneme]


derya eğilmez kimdir?

eczacı,ressam,yazar

Etkilendiği Yazarlar:
Cengiz Aytmatov,Reşat Nuri Güntekin,,Yakup Kadri Karaosmanoğlu,


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © derya eğilmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.