..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




11 Ekim 2010
Tutulmuş Nefes  
NoktasaL
Bir dönemdi o gün bugünlerden ayrı.Ayrı olan gözler değil bakışlardı.Bakışların mevsime yansıması bir sonbahardı bu mevsim gibi de değildi.Bir bakan gülüyor şimdilerde.Oysaki bir çığlık var Sinemlerden semalara yükselen. Bir gece kondu evi şuan ki gibi, ekmek yumurta için 5 lira bulamayan bir yandan havyara surat çeviren rahipler sarmıştı yaşadığımız tüm kasabaları.


:BAAG:
Bir dönemdi o gün bugünlerden ayrı.Ayrı olan gözler değil bakışlardı.Bakışların mevsime yansıması bir sonbahardı bu mevsim gibi de değildi.Bir bakan gülüyor şimdilerde.Oysaki bir çığlık var Sinemlerden semalara yükselen.
Bir gece kondu evi şuan ki gibi, ekmek yumurta için 5 lira bulamayan bir yandan havyara surat çeviren rahipler sarmıştı yaşadığımız tüm kasabaları.
Bir insan ağlarken açlığından bir insan kahkahalarıyla her gördüğü dilenciye bir tekme atmaya çalışır.Bazıları alın teri ile bir kilo un almaya çalışırken bazıları da ayağına papuç almaya çalışır ayaz geceleri geçirebilmek için.
Soyutlanmış anlamsız gecelerde hem zengini hem fakiri çokca düşünür bir cevap bulamaz.
Ne
Nedir
Ne zaman
Diyedir beklide,
Bilemezler artık gözleri, sonbahar hüzünlerinde umutsuz bulutlara dalmak için bir bahane bulur o bahane de rüzgara kapılıp bir yaz kıyısında şezlongta uzanmayı ister yağmur damlasında.
Savrulup duran bir sevdadır bu rüzgarlarda bulut kanatlarına takılıp bir hayale bir umuda kanat çırpabilmek üzere uçurtma gibi bulutlarda süzülen bir sevda.Öyle bir umutlu sevdai bakan bir gözde ışığıda görebilir bazen de aynı gözde çığlığıda duyabilirsiniz.Her gidişte, her kayboluşta, her ölümde, her umutta, her bir umutsuzlukta başka bir renk görülür.Görülen aslında beklide gökkuşağına ulaşmak isteyen küçük bir taka içindeki elleri küçük ama yüreği büyük bir çocuğun gördüklerinden ibarettir.
Var olmasını diledikçe her sevdaya her umuda kürek çektikçe yok olan yarınını bir mezara gömüp yarına daha hızlı kürek çeken bir küçük çocuk, asla yok olmayacak bir sevda veya bu sevda önünde kalbi kırık dizleri üstüne çökecek bir çocuk.
Dizleri kan, dizleri kir , dizler kan ve toprak arasında kanayan bir çocuk kalbi sevdaya tutuşan bir düşkün, yok olamayacak düşlerine kendini parçalara ayıran bir sevcan.
Koştukça ağlayan ağladıkça koşan bir kanat bulut bulutlara kavuşan, o bulutta düşlerini bir sağa bir sola savuran gülerken içi kan ağlayan geçmişine küfür eden , bir geçmişe el sallarken yüzü gülen yarına gülümseyerek koşan bir çocuk.
Oysaki bir çığlık bir haykırıştı bu sitem, bu sitem ise bir düştü, düşü düşlerinden gözlerine süzülüp gözlerinden dudaklarına dökülen bir yağmur damlasından ibaret oldu.
Kah güldü kah ağladı, ama kanayan dizlerindeki kan hiç durmadı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV
Çelişki Klişesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.