Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Bir Başbakan olursun. Tarla kıraç, verimsiz nasıl harman olursun Dağın davar gütmüşse, arar çoban olursun Atlasın ucundan tut aş, ekmek bol, su duru, Devlete kol olmazsan, hancıya han olursun. Kendini bul yeter ki, faydalı ol yurduna İnsanlık da evrimdir güvenme her ferdine Sen bir eşek olursan binen çoktur sırtına, Zararı yok gün gelir bir küheylan olursun. Ne insanlar biliriz sözüm bir kanun diyen Biçtiğimiz buğdaydır öğüttüğüm un diyen Yalnız bizler değiliz denizde vurgun yiyen, Mikropsuz yaşam için akan çavlan olursun. Parmağı uzun sanmak. bir hayaldir aldanma Ne devletten pay bekle, ne evlattan korunma Nasıl, niçin, neden var hiçbir zaman alçalma, Ark kaz ki sular dolsun, belki zaman olursun. Dolap beygiri vardır gözü bağlı katlanan Alçak vardır ey oğul gözü kesse çullanan Sen yarışçı kısrak ol şeker, şerbet beslenen, Tayfun yemiş gemiye bir sütliman olursun. Eğri yerde düz duran, bir bacağı yok koltuk Kör, sağır yurt içinde bir yerinde var boşluk Yüz yıllık futbolumuz ilk kezdir karakolluk, Kuş dilinden anlayan bir tercüman olursun. Devlet küskünü olmak dağ ve tavşan misali Beklenmedik olay var Devlet’in en zor hali Vatandaşlar Devlet’le, yerel yönetim, Vali, Allah korusun evlat bir Başbakan olursun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |