..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Yazarlar ve Yapıtlar > Ahmet Sargın




13 Ekim 2012
Hataya Serinyol Şiir Dinletisi  
Serinyol Şiir Dinletisi

Ahmet Sargın


Hatay Serinyol Şiir Dinletisi


:AGDJ:
Hatay Serinyol’da şiir programı vardı. Şiir programını Yozgat Şairler Yazarlar Derneği’nin Hatay Temsilcisi öğretmen arkadaşımız Şair-Yazar Fatma Çetin Kabadayı düzenledi.Serinyol Şiir Dinletisi’ne; şair Mahmut Çetin Zorba, Çetin Kalkan, Nejla Karataş, Selamet Bağcı, Eşref Azgın Türkeri, Hatice Elveren Peköz, Şehamettin Kuzucular, Yiğit Dörtyol Dergisi Yayın Yönetmeni Mustafa Atım ve Adana Edebiyat Galerisi Editörü Hasan Gök katıldı. Şairlerin yanı sıra çok sayıda şiir sever de salonda yerlerini alarak şairlere destek oldular.

Programın organizatörü ve Yozgat Şairler Yazarlar Derneği’nin Hatay Temsilcisi eğitimci hikâye ve roman yazarı Fatma Çetin Kabadayı açış konuşmasında; “Serinyol Kültür faaliyetlerinin önde gelen ve sanatçıya destek veren bir beldemizdir. Dostlarımızı yazar arkadaşlarımızı, okuyucularımızla sizleri buluşturma babında böyle bir organizasyon düzenledik. İstedik ki, arı kovanından biraz bal çalalım” dedi ve şiir dinletisinin açılışını yaptı.

Serinyol Kaplan Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen şiir dinletisine, Serinyol halkı ve şiir severler yoğun ilgi gösterdiler. Fon müziği eşliğinde okunan şiirlere konuklar alkışlarla karşılık verip duygusal anlar yaşadılar. Serinyol şiir dinletisine katılan şairler ilgiden duydukları memnuniyete teşekkür ederken, seyirci konuklarda şairlerle kucaklaşıp tebriklerini sundular.
Bu güzel şiir dinletisi haberini bizlerle paylaşan Eğitimci - Yazar Fatma Çetin Kabadayı ve şair yazar dostumuz kardeşimiz, Eşref Azgın Türkeri’ne teşekkür ediyor, Yozgat’tan selam ve saygılarımızı yolluyoruz.

FATMA ÇETİN KABADAYI:

Serinyol Şiir Dinletisini gerçekleştiren Şair-Yazar Fatma Çetin Kabadayı, 1974 Kayseri doğumlu olup, Ankara Gazi Üniversitesi Mesleki ve Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü mezunu. Çeşitli illerde öğretmen olarak çalıştıktan sonra Hatay Serinyol beldesine atanmış, halen burada öğretmenlik görevine devam etmektedir. İLESAM ve Yozgat Şairler Yazarlar Derneğinin de üyesidir.

Edebiyat dünyasında hikaye ve roman yazarı olarak adını duyuran Fatma Çetin Kabadayı’nın; Hoşça Kal Anne (Roman), Yüreğimden Güvercinler Uçurdum (Roman), Elveda Evliliğim (Roman), Altın Tespih (Hikaye), Ne Mutlu Canına (Hikaye), Mor Hırka (Hikaye), Eğitici Masallar Serisi (10 Adet), Büyümüşte Küçülmüş (Deyimler), Yüz Gülen Yüz, Ebesin ve Kuklalar-Kukla oyunları (Yardımcı Kaynaklar) gibi yayımlanmış eserleri bulunmaktadır.Hikaye-Roman ve şiirleri çeşitli dergi ve gazetelerde yayınlanmış olup, yazarın edebiyat dünyasında seçkin bir yeri vardır.

Yozgatlı arkadaşımız, dostumuz, yönetim kurulu üyemiz Psikolojik Danışman Nevzat Özer’le birlikte Fatma hocam bizim yüz akımız olmuşlar, eserleri İnternet sitelerinde ve kitapçılarda satış rekorları kırmıştır.Her iki üye arkadaşımızı da gönülden tebrik ediyor, başarılarının katlanarak devamını diliyoruz. Mevla bahtlarını ve yollarını açık eylesin.

Serinyol Şiir Dinletisini gerçekleştiren arkadaşımız-derneğimizin Hatay Temsilcisi Fatma Çetin Kabadayı bizleri de programına davet etti. Yoğun işlerimiz nedeniyle gelemeyeceğimizi ve mazeretimizi beyan ettik. Sen program hakkında bizlere bilgi ulaştır, dostlarımızla paylaşalım dedik. Ayrıca orada bizi temsil eden değerli bir dostumuz, kardeşimiz daha vardı; Eşref Azgın Türkeri. Telefonla görüşüp ondan da bilgileri aldık.Hem katılımcılara hem Serinyol halkına, hem de organizeyi yapan arkadaşımız Fatma Çetin Kabadayı’ya teşekkür ediyor, başarılarının daim olmasını diliyoruz.

Ahmet Sargın
Yozgat Şairler ve Yazarlar Birliği Derneği Başkanı



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yazarlar ve yapıtlar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Git ve Yavuz Katrancı - Bozkırınoğlu
Edebiyatımızın Güçlü Kalemi Harika Ufuk
Şair Yazar M. Nihat Malkoçla Röportaj
Sevil Mıısrlıoglu - Güneşi Kurşunladık

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yozgat Sevdalıları Şairler Antolojisi - 2021
İsmail Koçakla Vuslat Yolculuğu
Şairler Tarihi Konakları Şenlendirdi
Yozgat'ta Şiir Rüzgarı Esti
Yozgat Sorgunlu Ozan Yıldız'a Vefa Gecesi Düzenlendi
Artvin Şiir Şöleni Muhteşemdi
Yozgat Aydıncık Kazankaya Kanyon Festivali
Yozgat Sarıkaya Şiir Etkinliği
2017 Yozgat Sürmeli Şiir Şöleni
Simurg Ateşini Antalya da Yaktık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yozgat Agahefendi İlköğretimde Yazarlık Dersi [Şiir]
Bir Selam Gönder [Şiir]
Yolun Açık Olsun [Şiir]
İçim Yanıyor! [Şiir]
Seni Seviyorum [Şiir]
Kurtlar Sofrası [Şiir]
Yaktın da Gittin [Şiir]
Özledim Seni [Şiir]
Fatma Çetin Kabadayı İle Röportaj [Roman]
Yozgat Fatih Sultan Mehmet Ortaokulunda Kariyer Günleri [Deneme]


Ahmet Sargın kimdir?

Emekli Öğretmen Yozgat Şairler Yazarlar Birliğ Başkanı

Etkilendiği Yazarlar:
Türk Yazarları


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Sargın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.