Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
ayağıma takılan çakıl taşları gibiydin Fark ettirmeden çıktın karşıma, sıradan biri gibi. Sonbaharda savrulan yaprakların rüzgarla dansı gibiydi bakışların Tıpkı onlar gibi ürkektin, onlar gibi sararmıştı yüzün. Yağmurlar kaldırımlarla buluştuğunda, etrafa yayılan melodi gibiydi yüreğinden duyduğum ezgiler. Bir o kadar ıslak ve bir o kadar da çaresizliği anlatıyordu yanaklarından süzülen yaşlar. İncecik parmaklarının arasında sımsıkı tuttuğun, buruşturulmuş bomboş bir sayfadan ibaretti sanki hayatın. Hiç yaşanılmamış… Öylesine anlamsız, öylesine kırık dökük… Oysa senden farklı değildi heybemde biriktirdiğim yaşanmışlıklarım. Vuslat köprüsünde karşılaşan iki yabancı olsak da, Aynı kırgınlıkları, aynı acıları yaşasak da, Hatta aynı düşlerde gezsek de birbirimizden habersiz, Birbirimizi tamamlayan bir elmanın iki yarısıyız aslında biz. Bölük pörçük yaşanmış sevdalardan arta kalan kırıntıları topluyor şimdi martılar, Rüzgarın savurarak sürüklediklerinden geride kalanları… Öyle güzel süzülüyorlar ki gökyüzünde… Martıların dansına takılıyor gözlerimiz Gökyüzünde senden ve benden, acılarımızdan, terkedilmişliklerimizden, Yarım kalmışlıklarımızdan, yitirilmişliklerimizden kalanlarla doldu bütün sema Ve gözgöze geldik bir an Ben durgun bir deniz misali, Sense fırtına öncesi sessizlik…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © olca kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |