..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Varoluşçuluk > selim çok




4 Aralık 2016
Karovale  
selim çok
Volümlü yüksek havadan buraya düştüm.


:ACDH:
Volümlü yüksek havadan buraya düştüm.benim burada ne işim vardı?künyem kaçıncı ayı gösteriyordu.saatim eski miydi? Birileri elbet kafama vururdu birşeylerle. “nereye gittiğini zannediyorsun!” diyebilirlerdi bendenize.zannetmiyorum ki, sadece yaşamaya çalışıyorum.
Ben denizi iki yıl arayla görürüm.bu bazen üç ya da dört yıla çıkar.ama denize yakın bir insanım.ne mantık! Yıllar sonrayıllar sonra bir gün ama sadece bir gün denize girer ve sonraki içi yine yıllar geçerdi.yıllar ise beni hiçe sayardı.yaşlı bir jönü oynuyordum adeta.terkedilmiş...
Burada ne işim olduğunu da anlayamıyorum işte.benim dört günlük tatile bu denli alerji oluşum yıllardan mı ileri geldi.öyle olabilir.başka tahminim yok şanssızlık falan gibisinden.gündüz onikiden den sonra girilmeye çalışılan soğuk bir deniz ve akşamdan önce bir balık ve olta turu.akşama aptal bir bara yolculuk.tam dört gün ve dört gece.
Bar kahvehane karışımı bu yerde yepyeni arkadaşlarımın iskambil oyununu izliyorum bir yandan.bir elimde bira bardağı öbür elimde umutsuzluk var.kronikleşmiş iki elimde.oysa ne vardır bu çıplak tabloda.şişkin bir görüntü.sevgili ve yepyeni dostlarım kızlı erkekli eğlenip beni umursamıyorken şu zavallı ellerimin ve kereviz tadındaki beynimin hamurlaşmaya yüz tuttuğunu hissediyorum.kıssadan hisse...
e. adlı yepyeni arkadaşım bir yandan oynuyor bir yandan tuttuğu isyankar balıkları anlatıyor.ortamın sevgili kızlarıda kahkahalarla gülüyorlar.sevgili dostum e.senelerdir buraya demirlemiş akrabam a. Nın torpiliyle benimle ilgilenmek zorunda kaldı.onun adına gerçekten üzülüyorum.rica karşısında aciz kaldı.ne işi vardı aslında benimle yahu.ya şu kızlar ne de çok çırpındılar! Beni ağırlamak için.hatta bir ara bayan s. nin bu muhteşem ilgisi karşısında ezildim.ne terbiye,ne nezaket.aman tanrım!..
masa kumarhane hesabi yuvarlaktı.yuvarlak masa toplantısı yapıyor gibi dizilmiştik.evet,dünya da yuvarlak bir yer zaten.oynanan ”dost kazığı” adlı oyun benim vicdanımı kazıklamıştı.bayan s. Nin her gülüşü biramı ısındırmıştı.bayan s. nin yarın doğum günüymüş. Yeni yaşına girmiş olması adına üzülüyorum.çünkü yeni bir dejenerasyon dönemine girebilir.yeni yaş tehlikeli olabilir.kaçtı? yirmiüç mü? .. masa yuvarlaktı ve dünya da.son yirmiüç senedirde öyle.
Bay e. Nin son karovalesi beş tane valeyi bayan s. Ye ceza olarak vermesine yaradı.s. kızdı.millet aptalca gülüştü.karovaleye baktım uzun uzun.s. nin iri gögüslerini inceliyordu.karavale bir kağıttı ve çevresindeki insanların haline bakabilecek cansız bir kağıt.onun canlanıp arkadaşım olmasını isterdim.belki de karovale bendim.o türdeş yalnızlığı berber yaşıyorduk sanki.
Sonra aniden bira bardağımı masaya vurup ayağa kalktım.destenin üstündeki karovaleyi alıp cebime koydum.bay e. ve müdavimleri saşkınca gözlerime baktılar.ben umursamadan serin havaya demir aldım.arkamdan sesler geliyordu.sonuncusu sertti.
“ne yapıyor bu yahu!”
“manyak galiba?”
“a. nın hatıraına kardeşim,nabıyım.”
“aloo! Kağıdı getir ulan buraya!”
Arkami döndüm ve sertçe “bende kalacak ulan!” dedim.
Volümlü yüksek havadan buraya düştüm.birileri elbet kafama vuracaktır birşeylerle.zannedersem...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın varoluşçuluk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Masada Pislik Var!
Harabad
Caz Kuşağı
Minimal Dalga
Anarşist
Bu Şehrin İçine Sıçtım!
Zamanı Taramak
Psikopat Kırmızı
Kapılar

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Zaman Ağladığında
Dark 6. 11
Dirahşan
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Deep 5. 10
Aşkın
Bekareti Bozulmuş Kahkahalar Orkestrası
Duygu Dökümanı


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.