..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > FATİH TANER VURAL




14 Ekim 2022
Genel Siyasal_sosyal / Toplumsal Değerlendirmeler  
Genel Siyasal_Sosyal / Toplumsal Değerlendirmeler

FATİH TANER VURAL


Merhaba.. Genel Siyasal_Sosyal / Toplumsal Değerlendirmeler , başlıklı yazımda günümüzdeki durumu da değerlendirerek bu konulara değinmeye çalıştım. Yaorumlarınızı beklerim.


:CAA:
GENEL SİYASAL, SOSYAL / TOPLUMSAL DEĞERLENDİRMELER

Merhaba. Değerli insanlar, yazılarımda bazen konuları tekrarlı yazıyorum, hadiste buyrulur ki, tekrarda rahmet vardır, evet öğrenciler derslerini tekrar ederler, çalışanlar işlerini tekrar ederek ustalaşırlar vesair. Evet Almanya Başbakanını savcılık ifadeye çağırdı, bizde böyle bir şey mümkün mü, değil en üst yönetici, bir memur bile üst amirinin izni olmadan ifade vermiyor, hadi ifadeye çağrılan konuda o üst amirin de parmağı varsa ne olacak şimdi, eski ABD Başkanı Trump başkan olduğunun ilk vakitlerinde, bir kararname ile bazı ülkelerden ABD’ye girişi yasaklamıştı ve bu yasağı yetkili bir mahkeme iptal etti, Trump hiçbir şey yapamadı, bizde böyle bir şey mümkün mü, eski ABD Başkanı Clincton’un meşhur skandalında, Demokrat Parti Başkanı Clincton hakkında ABD Senatosunda azledilme oylaması yapıldı ve karşı parti olan Cumhuriyetçi Partiden bir Senatör , Clincton LEHİNDE oy kullandı ve adama hemen sordular, bu davranışınızla Cumhuriyetçi Parti Başkanıyla ters düşmez misiniz diye, ve adam dedi ki, ne münasebet , ben bağımsız bir senatörüm , istediğim şekilde oy kullanırım, elinizi vicdanınıza koyun, bizde böyle bir şey mümkün mü, sadece ABD nin Türkiye’den , Irak’a asker sokmasıyla ilgili bir meclis oylamasında bazı AK Parti milletvekilleri, Erdoğan’a rağmen aleyhte oy vermişlerdi sanırım, bunun sebebi de oldukça yüksek bir toplumsal direncin oluşmasıydı, ama başka da bir örnek ben hiç hatırlamıyorum, bilen varsa paylaşırlarsa memnun oluruz, genelde tüm partilerde bu çeşit durumlarda , disiplin kuruluna sevk edilip, partiden ihraç edilme yoluna gidiliyor, parti liderleri aykırı bir sesi pek de kabullenemiyorlar , bu durum gayet açık bir gerçektir. Evet sanırım bu sebepten, seçimlerden önce , partilerde hep merkez yoklaması denen bir garabetle milletvekilliği adayları belirleniyor, sadece CHP bir seçimde, ön seçim yaptı bazı bölgelerde, sonraki seçimde de Kılıçdaroğlu, önceki seçimle gelen milletvekillerinin yüzde 60 ına yakınını tekrar aday göstermedi, merkez yoklaması denen garabeti uygulayarak.
Fatih Taner Vural / İnşaat ( Medeniyet – Civil ) Mühendisi / vuralfatihtaner@gmail.com



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Asgari Ücret Gerçek Asgari Ücret mi?
Uyuyanı Uyandırırsın Ama Uyuma Numarası Yapanı Uyandıramazsın
Cumhurbaşkanlığı Kararnamelerine Yargı Yolu Açık mı?
Promter ve Başkan Erdoğan
Gelişmiş Demokrasilerde Nasıl Oluyor?
Amasra Kömür Ocağı Faciasında Son Durum : Bir Mühendis Bütün Gün Oturduğunu Söylemiş ve Yönetim Sistemi Nasıl Olmalı
Demokrasi : Onlarda Neden Öyle, Bizde Neden Böyle
Zarüretler / İhtiyaçlar Çözüm Yolları Doğmasına Sebep Olurlar ve Gelişmiş Demokrasi
Ödemeler Dengesinde Ciddi Sorunlar Varmış ve Gelişmiş Demokratik Yapı Nasıl Gelecek
Amasra Faciasının Sebebi Korona Pandemisiymiş

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Said Nursi ve Fetö Gerçeği [Deneme]
Kuran'ı Anlayarak Okumak ve Mehmet Akif Ersoy [Deneme]
Ateist Delikanlıdır, Siz Asıl Münafıktan Korkun [Deneme]
Allah'ın İpine Sarılın Ayeti ve Günümüzde Olanlar [Deneme]
Araştırma Yapmadan Karar Vermemek [Deneme]
Asıl Zikr Kuran'ı Anlayarak Okumaktır [Deneme]
Çocuk Tecavüzcüsü ve Katili Birini Çocuk Parkına Bekçi Yapmak [Deneme]
Kuran'ın Anlayarak Okumak ve Müslüman Olan Hollandalı Faşist Bir Siyasetçi [Deneme]
Anlayarak Kuran Okumamamıza Basit Bir Delil [Deneme]
İslama Sonradan Sokulan Bazı Şeyler Olabilir mi? [Deneme]


FATİH TANER VURAL kimdir?

Merhaba. Ben Fatih Taner Vural, inşaat mühendisiyim, Ankara'da yaşıyorum. Toplumsal içerikli genel konularla ilgileniyorum, siyasetten dine, iktisata / ekonomiye dair genel manada tüm toplumsal konularla ilgili araştırmalar yapıyorum ve yazılar yazıyorum, yorumlarınız için vuralfatihtaner@gmail. com adresine yazmanızı rica ederim, teşekkürler.

Etkilendiği Yazarlar:
Pek ayırt etmem, toplumsal içerikli yazıları okumaya çalışırım.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © FATİH TANER VURAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.