"...öyküyü yazan bilge, beşinci ya da altıncı göbekten kral torunu olduğumu ortaya çıkaracak şekilde belirleyebilir soyumu." -Cervantes, Don Quijote |
|
||||||||||
|
İşte tam bunların arasında tek bir düşünce size uzak,,, tek bir mantık size ters...... Karşı cins........ Ayrımcılık ip atlarken,,futbol oynarken........ Aslında biz buna kandırmaca diyebiliriz....Nedense küçük olmak küçüklüğün adabında kalır....ve sevgi o an oyun oynamaktır... Okul bahçesinde daima aşk vardır.....Özlem,,,,,arzulama,,,,dakikaları hatta saniyeleri sayma,,,Fakat bu aşk sadece zilin çalınması aynı anda dışarı çıkılmasıdır,,,,Bu aşk arkadaşlıktır... Önlük farkı olayı kamçılasa da asıl olay sınıf içi göze batmalardır...Karşı cinse yaklaşım tepki almanın korkusundan doğan anlayışla ön yargıdan nasibini alıp son derece alaycıdır... Sonrası gruplaşmadır... Erkek tarafı,,,,kız tarafı muhabbeti çoğalır... İşin boyutu artık aynı cins kollaması yanında bir nevi yarışma tamamen zıtlaşmadır..... Derken zıt kutuplar birbirini çeker mantığının üzerinde ki etkisini anlayan cins karşı cinsi çözmüştür...Doğa kanununa yenik düşmek bu olsa gerek... Eğer 8 yaşındaysanız ve sevgiliniz de varsa hayat çok güzel.... Aşkta yaş yoktur,,,,aşkın yaşı olmaz kavramları 8 yaş ve üstü için söylenmiş midir? söylenmemiş midir? bilinmez ama ....."Ne de olsa çocukluk işte gelip geçer"......gelip geçen evcilik oyununun teması bir yandan hayata aktarılmasıdır.... Hiç çocukluk aşkınızı unuttunuz mu? Bence en büyük aşk.....Platonik,,,,ilk göz ağrısı,,,, hayatı tanımanın yardımcısı..... Çocukluk aşkı...........
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ugur lalek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |