..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > uFuK




15 Şubat 2006
Son  
Mezarlığa dümnüş bahçelerin

uFuK


Yıllardır sevmemişgibi.hiç bırakmamış,hiç ayrılmamış,yeni buluşmuş gibi.Saçmalık mı bu?


:BAFC:
Bilmiyorum neydi bu sabah kopan yüreğimden,beni benden alan.bilmiyorum. ne hissettiğimi.
Ne büyük ızdırapmış,kuş sesleri olmadan uyanmak.güneş dışarıda parıldıyor ama odam karanlık.Yoksa ben miyim bu kara gölgenin nedeni, alıp götürüyor hüzün bedenimi.bilmiyorum neydi bu sabah kokan yürağimde.benden içimden.sanki sanki sen yok muşsun gibi,sanki susuz kalmış gibi,sanki yıllardır bekliyor gibi.Evimin tüm odaları boşaltılmış gibi,Eşyalar alınmış,çıplak kalmış. Bedenim orta yerde,çıplak kalmış.bedenim orta yerde,saçma sapan hayallerle.Biliyorum bu sabah yüreğimden koptuğunu,yanımda olmayışından belli,elimi tutmayışından,yatağımdaki soğukluktan.bu koca ıssızlıktan.Başkasınınmısın şimdi.Denizi kıskandıran gözlerin,başka gözleremi bakıyor.Bülbülü susturan sesinde başka adlar mı yankılanıyor.,O sesin başka yerde mi yankılanıyor.Biliyorum bir yerlerde hata yaptığımı,biliyorum ateşe sarılmanın yakacağını.Ama seviyorum işte.Yıllardır sevmemişgibi.hiç bırakmamış,hiç ayrılmamış,yeni buluşmuş gibi.seviyorum seni,balığın denizi sevdiğikadar,seviyorum seni bir serçenin uçmayı sevdiği kadar..seviyorum seni benim seni sevdiğim gibi.İşte ,işte soylüyorum seni seviyorum.Yüreğimde kopan fırınaları izle.iz bıraktın bu eylülde..Ateşe verdin evi.gül bahçelerimi kokla,sev beni seni sevdiğim gibi.yak beni ateş gibi.aydınlat gecemi ay gibi.
- Yalan söylüyorsun bile bile. Bu söylediklarin,senin sözlerin değil. Bu aşk la bakan gözler sana ait değil.
- Sana aşk’ı vaad eden benim,yalan söyleyen se sen.Kıvranıyorum ellerinde.Mahçubum işte,utanıyorum,bakmaya bile gözlerine.
- Yalnız vaad’ler sürdürmez bir aşk’ı,gayret gerekir, emek gerekir.Yok artık içime işleyen o bakışların,bedenimi ısıtan o dokunuşların.Solmuş içindeki güller,Mezarlığa dümnüş bahçelerin.Ve her mezarda beni gömmüşşün derinlere,Derinlerine.
- O zaman sende beni öldür.Sende beni.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ali
Mutluluk Oyunu
Zamana Mektup
Oh Oh
Orada Kimse Yok

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mezar Taşı
Ninem'in Ninni'si
Fabrika
Oda

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Acılar ve Acıklar [Şiir]
Başı Sonu [Şiir]
Yürekten Sesler. [Şiir]
Bu Sevda [Şiir]
Sen ve Ben [Şiir]
Coğrafya [Şiir]
Kanlı Gece [Şiir]
Geldim İşte [Şiir]
Yarim [Şiir]
Cumartesi [Şiir]


uFuK kimdir?

Aczmendi dergahnda anayasa savcısı,savcılıkta kızıl bayraklı komünist. Sol bir dergi binasında ülkücü. Ülkücülerin arasında ateist. Ateistlerin arasında bir haham.

Etkilendiği Yazarlar:
Kalıcı etki bırakan tüm yazarlar..


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © uFuK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.