..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilen sever. -Leonardo da Vinci
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > Cengiz Arabacı




20 Temmuz 2006
Neden Ben Allahım, Neden?  
Cengiz Arabacı
Birazın üstünde çekingenim. Evet çekingenim. Pizzacıya telefon edip eve pizza bile söyleyemiyorum. En son bi kızla 3 ay önce konuştum, o da yanlışlıkla ayağına bastığım için özür dilemekten ibaretti. Anamın kucağında büyüdüysem ne olmuş, insanlarla iletişim kuramıyorsam ne olmuş, özgüvenim yoksa ne olmuş, biraz çekingenim diye yaşarken ölmem mi gerek yani. .


:BHCF:
Yapabilirsin. Bunda çekinecek bir şey yok ki. Bak, tıpkı evde çalıştığın gibi yapacaksın.... Yok ya, hayır, yapamayacağım. Olmuyor işte, ne yapayım ben böyleyim işte, bunu kabul edip, bununla yaşamayı öğrenmeliyim. Birazın üstünde çekingenim. Evet çekingenim. Pizzacıya telefon edip eve pizza bile söyleyemiyorum. En son bi kızla 3 ay önce konuştum, o da yanlışlıkla ayağına bastığım için özür dilemekten ibaretti. Anamın kucağında büyüdüysem ne olmuş, insanlarla iletişim kuramıyorsam ne olmuş, özgüvenim yoksa ne olmuş, biraz çekingenim diye yaşarken ölmem mi gerek yani.

Yok canım, kimi kandırıyorum. Ben zavallıyım. Tek yapmam gereken konuşmak. Ucunda ölüm yok ya. Önümde biri diğerine saati sorsa benim yüzüm kızarıyor. Yolda öpüşen bir çift görsem utancımdan saklanıyorum. Ekmek almaya giderken bile bir saat konsantre olmam gerekiyor. Nasıl bu kadar ezik ve özgüven yoksunu olabiliyorum. Halbuki benim de meziyetlerim var. İnsanaların saygıyla karşılayabilecekleri bir kişiliğim belki. Örneğin çok güzel börek açarım. Anacım, parmaklarını yerdi valla. Sonraaa, çok güzel çiçek yetiştirebilirim. Herkesin hayran kalacağı menekşelerim var. Sonraaa, ...... sonrası yok. Bu kadar. Belki ilkokulu çekingenliğim yüzünden bırakmasaydım her şey çok farklı olabilirdi. Ama, yoklama alınırken “burdayım” bile diyemezken nasıl okula devam edebilirdim ki.

Neyse bundan sonra herşey çok farklı olacak. Bu dakikadan itibaren kendimi aşacağım. Ne demiş şair; “Kükremiş sel gibiyim bendimi çiğner aşarım, Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım”. Hadi oğlum, cesaret. Belki 3-5 km. önce kendimi aşsaydım yürümem gerekmeyecekti ama hiç bir şey için geç değildir. Umarım parayı vermediğimi fark etmemiştir. Her şey yavaş yavaş di mi ama, bi günde kendime bu kadar yüklenmeme gerek yok. Şimdilik sadece tüm cesaretimle tek bir cümle söylemem yeter. Hadi bakalım. Başlıyoruz. Cesaret!

-Öhm, ııııı, şöför bey, acaba çok rica etsem beni müsait bi yerde indirebilir misiniz? (Oooh!)
-Ulan, hayvan herif, hem parayı vermiyosun hem de 10 dakkadır son durakta çakıldık paşamın inmesini bekliyoruz. Ver paramı, bi daha da karşımı çıkma, sittirigidiye...
-Ühühüühü......



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Böcük
Bir Issız Adaya Düşseniz Yanınıza Alacağınız Üç Bakan
Ak Kreş
Satan Satana
500 Milyar Gitti Gider
Lütfullah'ın Hakkı Üçtür
Başracon
İstanbul'a Giiiiiiiiiit!
Bono Beni!
Fotosentez

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Oyun Bitti! Tekrar Oyna?
Kabus
Bitkisel Hayat
45 Dakika
Söz
Nerdeyim?


Cengiz Arabacı kimdir?

Okur - Yazarım, Yazarım - Okursun, Yazarsın - Okurum, Okursan - Yazarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Atilla Atalay, Aziz Nesin, Alain Paris, Amin Maalouf,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cengiz Arabacı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.