Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Bir başkasının hayatını merak eder ve öğrenmek isteriz bazen, bu manyakça da sayılabilir kimilerince. Ama tercihler söz konusu olduğundan ne yapar eder yaptığımızdan geri kalmayız. Bizler Türk insanın belki farklı bir özelliğidir. Merak uyandıran şeyleri insan ne olursa olsun öğrenmek isteğindedir. Ama ne var ki anlayamadığım çevrenin sahtekarlıkları ve öfkelerini hemen savurmaları; hiç beklemeksizin.... İnsanlardan soğuyorum, bazen yalnız kalmak bile vız geliyor. En küçük bir ayrıntıyı aktarayım; evden çıkmışsınız ve bir yere gidiyorsunuz karşınıza çıkan bir tanıdık hemen size nereye gittiğinizi sorar dimi (öyle sormasa da dolaylı yoldan sorar) ya da nereden geldiğinizi.....bunlar gayet masumane laflar dimi...(..ama ayrıntıları öyle değil bence...) yahu sizene benim gideceğim yerden sizi götürmek zorun damıyım... çatlasanda patlasanda çok tınlarım sizi...(bal gibide tınlarım ama belli etmem..) her zaman birinden faydalanmak uğraşısı olanlar kendilerini akıllı sayarlar. Ama karşısındakinin tutumu kendileri gibi olunca da ters tepki gelir hemen. Kime göre ne doğru? Bazen düşünür dururum; insanlar kendileri doğruyu söyler, karşı tarafta yanlış ...(tartışma programlarındaki olaylar gibi ) Ama kime göre ne doğru...sonuçta herkes insan ve düşüncelere gem vurulmaz , yorum vardır ama gerçek yoktur. Yani, Candan Erçetin’in söylediği gibi..... Yalannn başkası yalan dünyada ölümden başkası yalan.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © H.Deniz Hatipoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |