Edebiyat yaşamın öncüsüdür, onu öykünmez, ona istediği biçimi verir. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Açsam perdeleri,aydınlatsa yine güneş yüreğimin derinlerini En mutlu nağmeler dökülse,güne adınla başlasa dilim Ve boğulsa kelimeler boğazımda yüzüne her baktığımda Kamaşsa gözlerim gözlerinin o eşsiz parıltısında Çıkıp gelsen,hesap sormaksızın sarılsan boynuma Hesapsız,kitapsız nefesimle dolsan tüm hücrelerime Bir umut ararken umut denizinde bulsam kendimi Bir kürek sen olsan,bir kürek ben sevdanın kayığında Küçük bir kayıkla dolaşsak bütün okyanusları Yakamozları toplayıp assam kızıl perçemlerine Kırılmış hayallerimizi çıkarıp bıraksak usulca okyanusa Yavaş yavaş gömülürken eskiyen mazi derinlere Parçalasan yine seni seven kalbi koruyan gururumu İlk limanda insen,son kez bakışmadan ayrılsak Bense dönsem geriye,gözyaşlarımla taşırsam okyanusları Kırılmış hayallerime var gücümle çeksem kürekleri Bulduğum yerde dursam,sarılsam okyanusa tüm tenimle Yem olmadan balıklara hızlıca toplasam düşlerimi Bir köpekbalığının ağzında son bulsa günlerim... Benden kalan artıklarla karnını doyursa küçük balıklar Yosunlar çalsa gözlerimin rengini,incilere karışsa kemiklerim Martılar taşısa bir parçamı yuvada bekleyen yavrularına Yaşarken öldüğüm hayatta,ölüyken sonsuza dek yaşasam Ve sen bilmesen;simit attığın martıda,usulca sokulduğun denizde Boynuna taktığın incide bir de akvaryumda beslediğin balıkta birazcık ben olduğunu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kerem yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |