..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > fatihkarabenli




29 Kasım 2009
Arabesk  
fatihkarabenli
iki sevgili arasında yüzleşme :)


:AIGA:
bir kitabevinde kitaplar arasında yolculuğa çıkmıştım..tam elimde çehov un şu an ismini vermek istemediğim bir kitabına bakıyordum..neden ismini vermedin kesin unuttun ama söylemek istemiyorsun değilmi seni kurnaaaazzzz dediğinizi duyar gibiyim..ama gerçekten söylemek istemedim..valla bak biliyorum sevgili okur..yemin ederim lan..neyse konu dağılmasın kitabı çok uzun süre incelemiş olacağım ki ordaki bir görevli yeni kitapları raflara yerleştirirken gözlerini iyice bana dikerek,,bazende elimdeki kitaba bakarak,,yeter artık alacaksan al almayacaksan s.git der gibi uzunca baktı..göz göze gelmeyelim daha fazla diye iki adım geri atıp kitabı da yerine koydum..

oysa ki daha dün buluşmuş ve dünya edebiyatından tolstoy dan,,montaigne den,,çehov dan konuşmuştuk..hatta o kadar abartmıştık ki sanatsal müziğe gönül verenler gibi,,klasik müziği her yerde savunur gibi shubert i behtoven i övdük onlar gibi olmak istedik..yetmedi onları sevmeyenlere küfrettik..resmen kendimi kaybetmiştik..bir sessizlik olunca güzel gözleri ile beni yukarıdan aşağı süzdü.fatih biliyormusun ben aslında daha çok arabesk müziği severim diye itirafta bulundu..kral tv müzik ödüllerinde de arabesk fantazi erkek kategorisinde özcan deniz e bir kere oy attığını söyledi..orhan gencebay ve ferdi tayfur dinlerken ağladığını da bir kaç kez açıkca beyan etti..resmen donup kalmıştım..hiç bir şey söylemeden mavi atkımı arkaya doğru savurup bir sigara yaktım..başımı kendisininkine doğru çevirerek çok mu kızdın dedi..yok neden kızayım ki dedim..kızdın seeeeenn diyip yanağımdan öptü..daha fazla bu yapmacıklığa dayanamayarak yeter diye bağırdım..yaptığının tamamen karakter bozukluğu olduğunu ,,kendisini son 5 aydır zaten tanıyamadığımı,,hep bu saçma ikilemlerinin olduğunu,,daha dün deep purple dan nirvanadan pink floyd dan konuştuğum sevgilimle oturup orhan babadan müslüm babadan konuşamayacağımı bir bir anlattım..resmen patlamıştım..sigaram bitene kadar bağırdım ve en son sigarayı hızlı bir şekilde atıp yanına tekrar oturdum..ağlayarak özür diledi..özür dileme diyerek yine tersledim..sustu..

elimde çehov un ayrılıklar pazartesi başlar adlı kitabı ile öylece duruyordum..görevli ile yeniden göz göze geldik..kitabı kaçıncı kez yerine bıraktığımı hatırlamıyordum..ama adam iyice sinirlenmeden çekip gitsem iyi olacaktı...günlerden pazartesi idi..dışarı çıkıp müslüm baba çalan bir 3.sınıf dönercide döner yedim..


fatihkarabenli



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalan Melankoli
3g Li Ayrılıklar
Kendimden Otobüsle Kaçtım
Eski Bir Dost (Mithat )
Çocuk Korkusu
Karar
Aşk Bankası
Gençler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Devamsızlıktan Hayatta Kaldım [Şiir]
Gökyüzünün Dansı [Şiir]
Küçük Düşler [Şiir]
Mavi Kolye [Şiir]
Gülmek Yasak [Şiir]
Aslında Şehir Senmişsin (Yolcu ) [Şiir]
Aşk Bir Melodi [Şiir]
Lidyalı Parası (İlk Aşk ) [Şiir]
Bitmiş Zaman [Şiir]
Hayali Şarkı [Şiir]


fatihkarabenli kimdir?

23 yaşında ankaralı üniversite mezunu ve her an kapıdan girip merhaba diyen eski bir akraba gibi sevecen ve tezcanlı biriyim :)

Etkilendiği Yazarlar:
mizahi yönden umut sarıkaya ( uyksuz karikatürsti-yazarı )..bir de babamdan çok etkilenirim..:)


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © fatihkarabenli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.