..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > fatihkarabenli




29 Kasım 2009
Karar  
fatihkarabenli
ilişkilerde yaşanan her zamanki sorunlardan biri,,ayrılmaya varıyor çoğu zaman..komik olsun diye yazdık ama içinde hüzün de var..eee her ayrılıkta bir hüzün vardır...


:BAAB:
son 3 yıldır kararsızlık hastalığına yakalandım dostlarım..bana 2 yol gösterseler sağda ve solda..elimi çeneme koyup tam ortada öylece beklerim kesin karar almam uzun zaman alır..bu bir hastalık..yaşadığım herşeyi aslında ben yaşamıyormuşum gibi oluyor..kararlarımı hep başkası alıyormuş gibi..biri bana şurdan git şunu yap şöyle ol demezse ben kendi kendime karar alamam..yapamam..karaktersizlik gibi bir şey ben galiba bu hastalıktan kurtulamazsam bir şerefsiz olup çıkacağım..

gelmeyeceksin bugün benimle dedi..bilmiyorum dedim..gelsen ne olur fatih sanki neden bu kadar çekiniyorsun anlamadım dedi..çekinmemin gayet normal olduğunu buluşacağımız insanın annesi olduğunu zaten normalde iki çift cümleyi yan yana getiremeyen ben in annesi karşısında tam bir mal gibi davranacağımı usulünce anlattım..yetmedi..ne işim var şimdi çok erken daha diye bağırdım..o da yetmedi kolundan tutup benim adıma karar alıyorsun neden haberim yok bunu daha önce söylesene dedim..korkarak yüzüme baktı..sakin olurmusun lütfen annemle buluşacağımızı söyleyeli 1 ay oldu unuttunmu dedi..unuttum hatırlamak istemiyorum ki kızım ben..ne yani buluşacaz boşatn yere stres olacak hem daha bu nedir hayatım daha ilişkimizin 4 .ayındayız dedim..sustu..gözleri yer de para arıyormuşcasına hızlı hareket ediyordu..hiçbir şey demedi..bu suskunluk iyi değildi.çenesinden tutup kafasını hafifçe yüzümle yan yana gelecek şekilde getirdim.göz göze gelmiştik.gözlerine baka baka seni seviyorum meleğim ama anla beni çok erken daha hazır değilim annenle buluşmaya dedim.hiçbir şey demedi..


annesi ile buluşmak istemiyordum..ben bunu zaten hiç anlamadım.sevgilinin ailesiyle tanışmak ne kadar stres dolu ne kadar zor iştir arkadaş!seni hiç tanımayan yaşlı insanlar a kendini gereksizce anlatıp sonra da sanki hiç kötü özelliğin yokmuş gibi davranıp sanki burnunu hiç karıştırmıyorsun sanki kızlarının orasını burasını ellemiyormuş gibi davranacaksın onlarda sana kızımıza iyi bak diyip güven isteycekler ben nasıl güven vereyim benim yaşım kaç zaten ben ne yapayım evliliğe ilk adım atılır gibi tanışmak ta nedir?annesi ilişkimiz hakkında bir şey öğrenmek isterse kaçamak cevaplar verip göz göze gelip gülmeyecekmiyiz ben bir ayağımı ötekine atamadıktan sonra içtiğim çayı onun yanında soğuttuktan sonra ne anladım bu buluşmadan..kimse anlamıyor dostlarım...anlamayacaklarda..


buluşup hasret gidermiştik..elinden tuttum ve ona güzel cümeleler söylemeye başladım..ilişkimize başlayalı 9 ay olmuştu..ilk andan itibaren bu zaman gelen süreci ve ona duyduğum sevgiyi herşeyi bir bir tekrar anlattım bilinen ama sürekli tekrarlanan şeyler mutluluk verir ilişkide çok öenmlidir..onun hoşuna gitti mi bilmiyorum zira bunları anlatırken çantasından kremini çıkarım eline sürdü bana da uzattı istemem dedim..fatih sana bir şey söyleyeceğim dedi..buyur hayatım dedim..annem senin hakkında benimle buluşmadığına göre bu çocuk ciddi değil ayrıl ondan dedi..bende hayır olmaz dedim..ama annemle buluşsan artık hayatım dedi..derin bir offfffff çekip karar alamamaktan kararsızlık hastalığına yakalandığımdan aslında onu da sevip sevmediğimi tam bilmediğimden bahsettim..yüzüme anlamsız bakışlar atıp hiçbir şey demeden gitti..


bu gidişin dönüşü yoktu biliyordum..işte bir karar daha alınmıştı benden bağımsız.. hiç bir zaman kendi kararlarımı alamadım dostlarım..kendi kararlarını alanların arkasından baktım..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalan Melankoli
3g Li Ayrılıklar
Kendimden Otobüsle Kaçtım
Eski Bir Dost (Mithat )
Çocuk Korkusu
Aşk Bankası
Gençler
Arabesk

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Devamsızlıktan Hayatta Kaldım [Şiir]
Gökyüzünün Dansı [Şiir]
Küçük Düşler [Şiir]
Mavi Kolye [Şiir]
Gülmek Yasak [Şiir]
Aslında Şehir Senmişsin (Yolcu ) [Şiir]
Aşk Bir Melodi [Şiir]
Lidyalı Parası (İlk Aşk ) [Şiir]
Bitmiş Zaman [Şiir]
Hayali Şarkı [Şiir]


fatihkarabenli kimdir?

23 yaşında ankaralı üniversite mezunu ve her an kapıdan girip merhaba diyen eski bir akraba gibi sevecen ve tezcanlı biriyim :)

Etkilendiği Yazarlar:
mizahi yönden umut sarıkaya ( uyksuz karikatürsti-yazarı )..bir de babamdan çok etkilenirim..:)


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © fatihkarabenli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.