..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Güven ve Güvensizlik > Sinan Yıldırım




8 Aralık 2010
Kazanmak İçin Savaşmak Gerekir  
Sinan Yıldırım
Eğer kaybedersem diye bir şey yoktur çünkü her şekilde kaybedersiniz kazanamadığınız sürece.


:AGAC:
Süper bir icat olan ‘güvenli oda’ nüklüer ve biolojik saldırılara karşı tasarlanmış çok sağlam duvarlara sahip bir sığınma odasıdır. Bu odada genel ihtiyaçları giderecek her şey mevcuttur. Bu odayı kullanacak insanların yaklaşık 3 ay ihtiyaçlarını giderecek her şey bulunur. Bu odayı kullanmak zorunda olan kimse olmamasına karşı bir çok süper zenginin ve üst düzey siyasilerin sahip oldukları gerçeği göstermektedirki insanların korkuları vardır. Korkuları olan her insanın aslında bir sığınma odası vardır ve bu oda korkularına göre tasarlanmıştır. Bu odada kendilerini rahat ve güvende hissetmektedirler. Fakat bilmedikleri bir şey vardır bu odaları kullananların. Onlar ne kadar sağlam ne kadar güvenli ve nekadar ihtiyaçlarını giderebilecek bir oda yaparlarsa yapsınlar o odaya girmek isteyen insan oğlunu asla engelleyemezler. Sadece o anı biraz ertelerler. Önem arz eden işin temelidir her zaman.

Bir çakmak, bir kutu kibrit, bir batarya ve iki adet kabloyla uçurulmayacak yer yoktur. Önemli olan ateşleme sistemidir. Ve buna ulaşmak ise bu kadar basittir; çakmağın içindeki metal yayı çıkartıp kablonun bir ucunu bir tarafına diğer kabloyu diğer tarafına, kibritlerin tepelerinin kırıp bir yerde toplayın ve kablolarını bağladığınız metal yayı bu kibritlerin içine koyun. Sonra tek yapmanız gereken en az 3v luk bataryaya kabloları bağlamak bir tarafını + ya bir tarafını – ye işte küçük bir patlama daha büyükmü istiyorsunuz ateşleme sistemi artık elinizde patlayacak malzemeyi siz belirleyin, ekleyin. Zaman ayarlımı istiyorsunuz bir akrepli yelkovanlı saat yeterli. Uzaktan kumandalımı istiyorsunuz uzaktan kumandalı bir oyuncak araba işinizi görür yada oto alarmı. Yok ben hareket ayarlı istiyorummu diyorsunuz bir maus bile işinizi görür. Kendi güvenli odanıza o kadarda güvenmeyin basit şeylerle basit bir şekilde basitleştirile bilirsiniz. O yüzden bir yerlere sığınmak yerine her zaman savaşmayı tercih etmelisiniz. Eğer kaybedersem diye bir şey yoktur çünkü her şekilde kaybedersiniz kazanamadığınız sürece.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düdüklü Tencere İmalatı
Dokunmatik Olmuşuz
Ankaraya Deniz Getireceksin
İnsanlar Programlanabilir mi?
Ben Onların Dostuyum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deli Elbisesi [Şiir]
Seninle Bir Ömür [Şiir]
Alışırsın Unutursun Hatırlarsın [Şiir]
İstanbul Olalım Sevgilim [Şiir]
Yaralarım Var Benim [Şiir]
Senli Benli Biz Olsak [Şiir]
Ateş Olur Yakarım [Şiir]
Nisanda Yağan Aşk [Şiir]
Aşk Sensin Derken Söylenen S E N [Şiir]
Sende Gel Benimle [Şiir]


Sinan Yıldırım kimdir?

Duymak istediklerinizi okuyunca mutlu olmazsınız. Peki hiç duymadıklarınıza ne dersiniz.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.