..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Sinan Yıldırım




18 Şubat 2011
Ben'deki Sen'ler  
Sinan Yıldırım
Ay ışığındaki gölgeler gibisin karanlıkta kaybolan, bir var bir yok olan. Şimdi uzun bir yoldan gelmiş yolcu gibiyim gecenin karanlığından han kapılarına doğru yürümüş, kapalı kapıları aralayıp davet edilmeden içi girmek isteyen. Bir adım sonra sen, bir adım geri yalnız ben. Hangisini seçmeliyim ki bilemedim zaten. Yazmak istedim, hem düşünüp hem anlatmak istedim. Belki de sende anlarsın neden bu kadar uzak, neden bu kadar yakın olduğumu.


:BJAG:
Ay ışığındaki gölgeler gibisin karanlıkta kaybolan, bir var bir yok olan. Şimdi uzun bir yoldan gelmiş yolcu gibiyim gecenin karanlığından han kapılarına doğru yürümüş, kapalı kapıları aralayıp davet edilmeden içi girmek isteyen. Bir adım sonra sen, bir adım geri yalnız ben. Hangisini seçmeliyim ki bilemedim zaten. Yazmak istedim, hem düşünüp hem anlatmak istedim. Belki de sende anlarsın neden bu kadar uzak, neden bu kadar yakın olduğumu.

Davet etsen davete icabetten, davetsiz gelsem ki o zaman istenmeyen. Şimdi ne yapmalıyım ki bir bağlaç görevi görsün az önce yazdığım ki. Kelime oyunlarıyla oyaladım seni aslında kapıların önlerinde. Ne buyur diyebildin nede git. Ne gitmek istedim oysa nede içeri girmek sen istemedikçe. Uzun bir hayatım yok ki benim hepi topu bir metre 65 santim. Hayatım dediğim senden ibaret işte.

Göklerden yağmurla gelmedim oysa, ıslanıp sırıl sıklam oluşum sevdadan. Gecenin karanlığına kalışım aydınlıkta karşıma çıkacaklardan saklandığımdan. Sahte gülüşlerin güzelliğini güneşin parlaklığıyla parıldayışına kanmak istemeyişimden.

Eski bir kitabın arasından çıkar hep kurumuş güller. Kim koymuşsa o bulur, bulup zamanda kısa bir yolculuğa çıkar ya benim hiç kitabım olmadı yazdıklarımdan başka. Hatta yazdıklarımı okumaya bile fırsatım olmadı. Arada bir okuyasım gelse seni okumak ister ve seni okurken seni yazmak isterim. O kadar çok sen var ki sen dediğim, acaba hangisi sen?

İlk sen dediğim ve seni yazdığımı hatırladım şimdi, oda sen gibiydi, gözleri, saçları, boyu, kilosu tıpkısının aynısı sen işte. Ben aslında seni değil senleri sevdim ve sen benleri. İşte bundandı ayrılığımızın nedeni. İşte bundandı sana bakarken bir sürü sen görmelerim.

Belki de ben diye bir şeyde yoktu, her içimdeki sen için bir ben vardı ayrı, ayrı ve bir bütün halindeki ben. Şimdi sen beni mi buldun yoksa ben seni mi? Sen aslında düşünüyorum da içimdeki senlerin hepsinden biraz sen almışsın ve sen beni yıllardır tanır gibi sanmışsın.

Şimdi tatil zamanı, sen hariç bütün senlerle akdenizden karadenize yelken açma zamanı ve son durakta bütün gemileri batırıp bir sandalla kıyıya çıkıp kara kara düşünme zamanı. Her düşümde batan bir senin hayalini kurma zamanı. Bir sen vardı arkada bıraktığım, giderken yanıma almadığım ve sen geldiğimde bir yabancı olmalısın.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: güzeldi
Gönderen: Aysel AKSÜMER / , Türkiye
19 Şubat 2011
Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.. ///////////////// Yazarın Ynt: Teşekkür ederim Aysel Hanım. Sayılar ve salamlar bizden efendim. Hoş kalmanız dileklerimle her daim.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hangisi Sen? Hangisi Ben
Ben Sana Hayat Dedim Sevgili

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sırdaşıma Mektup
İçimi Acıtan Bir Şey Var İçimde
Üç Saniye
Sensin Bütün Mevsimlerim
Bir Trene Benzer Yaşam
Kimim Ben?
İki Saray Kedisi
Yağmurun Altındaki Mutluluk

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deli Elbisesi [Şiir]
Seninle Bir Ömür [Şiir]
Alışırsın Unutursun Hatırlarsın [Şiir]
İstanbul Olalım Sevgilim [Şiir]
Yaralarım Var Benim [Şiir]
Senli Benli Biz Olsak [Şiir]
Ateş Olur Yakarım [Şiir]
Nisanda Yağan Aşk [Şiir]
Aşk Sensin Derken Söylenen S E N [Şiir]
Sende Gel Benimle [Şiir]


Sinan Yıldırım kimdir?

Duymak istediklerinizi okuyunca mutlu olmazsınız. Peki hiç duymadıklarınıza ne dersiniz.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.