Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
Soru ve görüşler var, en tepegöz Yargıtay Ne. Çe. Tecavüzüyle, başörtülü Hoca var İster danış, istersen Danıştayda oldu say, Katmerli gül dalında kötü kokan gonca var. Üç gençti isyan eden, kimlik üretmek için Üç çocuk çete kurmuş baklava yemek için Üç sesti ki, yeter söz milletin demek için, Ölme eşeğim ölme biçilecek yonca var. Ruhun gıdası haktır, hak kantarı adalet Parti kapatma hakkı kimindir bu vesayet Hazretler var bilinen adı konmuş keyfiyet, Atayı ayrı tuttum geçmişlerden günce var. Erzak neyse aş odur, şahit sensin yargıcı Ne buğdayı, ne tarla, dallar kökten davacı Bu yolun yolcusuyuz hepsini tanır hancı, Güneşi doğacaktır önlerde çok gece var. YORUM : En büyük güvencemiz adalet. Üst yargımız güven, güç veren kurumlardır. Alt yargı, İcra Mahkemeleri, bunlara bağlı icra takipleri üst yargı kadar güvendirici değil. Tabii ki bütünü için düşünmüyoruz. Bırakınız başka pisliği tencereye sinek dahi düşse, tencerenin tümünü kirletiyor. Temel insan haklarında geçmişte ve günümüzde toplumun benimsemediği olaylar yaşanmaktadır. İnandırıcı yalan, yanlışlar, inandırması zor doğrular kadar geçerlidir. Böyle durumlarda bu kıyaslamalar topluma anlatılmalıdır. Gaziantep’te baklava çalan üç çocuğa 9’ar yıl hapislik verilmesi toplumun belleğine yerleşmiştir. Gene yakın zamanda yaşanan 13 yaşındaki Ne. Çe’nin kendi rızasıyla birlikte olduğuna karar verilmesi, bazen de inandırıcı yalan, yanlışlar inanılan doğru olamıyor. Adalet ve Kalkınma Partisinin kapatılması için hazırlanan iddianame de inandırıcılıktan çok uzak bir örnektir.. Bunları yansıtmak istemişimdir. Saygılarımla.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |