..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hemen yüzüne gül suyu seperek Leyla'yı ayılttılar." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > selim çok




18 Aralık 2016
Yak Bir Puro!  
selim çok
Adam denilen şahsın hayatı daha detaylı bir şekilde öğrendiği kayınpederi içeri dalıvermişti.kapıyı tıklatmak nezaketini hiçbir zaman göstermediği damadının odasına.kayınpederin şu anki hali yaralı bir ispanyol bogasından çok,hayallerde tasavvur edilecek rüküş bir galaksi-burç boğasını andırıyordu.


:ADIJ:
1.
Puronun dumanı soğumuştu.adam denilen şahıs,soğumuş dumanın yüzeyinde keyif sürüyordu.şahsın kayınpederi otuzlu yıllarda başladığı cici mesleğine,kırklı yaşlarından yaptığı kurgusal vurgunlarla devam etti.kayınpeder şahsı damat aldı yanına.kayınpederin kızı bisiklete binmeyi severdi. adam denilen şahıs kızı,bisikletle gezerken kısmen rastlantısal ve kısmen alkolik çenebazlıklarını ortaya sürerek tavlamayı başardı.tavlama eyleminin paralosı : “buradan geçen tüm böceklere elveda.” Şeklinde tuhaf bir cümleydi.adam denilen şahsın her puro içişinde sümükleri anti-aksiyon gösterirdi.kayınperdele damadı aynı markayı içmez ama aynı parolaları tekrarlarlardı.

2.
Puronun dibine geldiğinde dumanlar bu kez sezgisel bir keyfilik içine girdiler.adam denilen şahıs elinde bir an için bulunan hard porno dergisindeki gözlemini bıraktı ve çıplak hadiseleri bilimsel bir biçimde çözmeye koyuldu.adam denilen şahıs çok akıllıydı ve aklında rayları değiştirecek bir sürü makas vardı.
Masanın üzerinde bulunan taahhütlü sinek pisliğini özenle silen dumanlı şahıs,purosunu tüttürmek için asil cigerlerinden iznini alarak elinin altında bulunan bigisayarını çalıştırdı ve kurgusal işlemlerine bilimsel olarak devam etti.ekrandaki radyoaktif teori ve pratikler dünyası adam denilen şahsın yüzünü her zamanki gibi metalaştırdı.

3.
Adam denilen şahsın hayatı daha detaylı bir şekilde öğrendiği kayınpederi içeri dalıvermişti.kapıyı tıklatmak nezaketini hiçbir zaman göstermediği damadının odasına.kayınpederin şu anki hali yaralı bir ispanyol bogasından çok,hayallerde tasavvur edilecek rüküş bir galaksi-burç boğasını andırıyordu.kayınpeder adam denilen şahsa çoktan küfürler savurmaya başlamıştı.
“ananı skiim!”
“ulan puşt sana güvenerek mi kurduk bu hanedanı! “
“o kadar voliyi senin gül yüzüne mi vurduk!”
Adam denilen şahıs sakin görüntüsü vermeye çalışıyordu.bunu bir şekilde başarmış olduğunu şeytanın gözleri açıkça görüyordu.adam denilen şahıs kayınpederini punduna çalışıyor ve zihninde geçit resmi düzenleyen hain kumandanlarını selamlıyordu.o da birşeyler söylüyordu sinsi defterlerini sürerek ağzının kıvrımlarında.
“baba bak dinle beni.”
“yak bir puro önce.”

4.
Devrin ye smokinim ye devri olduğu apaçık ortadaydı.kayınpederin uyanık görünümlü salvolarını altetmeyi başaran adam geçinimli şahıs bir zaman sonra kapıp kaçtığı metalarla güney rüzgarlarını arkasına alıp smokin hülyalarını hızlı yaşamaya başlıyacaktı.
Kayınpeder bu tip hikayelerde sık olacak şekilde bilinen kafasına sıkma eylemini gerçekleştirmedi.köprüaltında bilet kestiğini iddia eden bazı üçüncül şahıslar oldu.herşey bir varsayım üzerine sürat yapıp durdu.kayınpederin kızının ise londra borsalarında yakantop oynayan bir lord vasıtasıyla kendini kurtardığı kanıtlandı.

5.
Bazen puro içen şiş göbekli ve gerdan beyinli birtakım adamların sahi restoranlarında iş planladıklarını görüyorum.kahkahalı yalnızlıklarını,zavallı çekincelerini,rüküş metreslerini dumanların yüzeyine doğru üflüyorlar.tabutlarına bir puro bile götüremeyecek olan bu kuzgun tapınaklarının bir numaralı psikoposları,pis bir toprak işkembesinde sonlanacakları törenlerine hazır görünmüyorlar.
Yaşamak neydi sizce? Bir topluiğneye bakarak görünen hayalleri dev bir kavanozda konserve haline getirme çabası mı?
Her şey yazılır ama çizilmez bu iklimlerde...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkın
Duygu Dökümanı
Maçakızı
Kedi Gözü
Hamiline Yazılı Çek Olmuş Şu Papağan Dünya
Makineye Hoşgeldin
Baldır Ezmesi ve Sığır Dinamosu

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Serbest Metinlerde İntihar Düşleri...
Gözlerim Sevdiğinde O Ağlıyordu
Zaman Ağladığında
Dark 6. 11
Masada Pislik Var!
Dirahşan
Bir Alkoliğin Hipomanik Notları
Peygamber Devesi Yönelim Kuşağı
Deep 5. 10
Bekareti Bozulmuş Kahkahalar Orkestrası


selim çok kimdir?

sadece özgürlük.

Etkilendiği Yazarlar:
sürrealizm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.