..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Selin Arslanoğulları




20 Nisan 2004
Hoscakal Sen Sandigim Sen!  
Selin Arslanoğulları
Kaniyorum. Vucudumun her parcasiyla, her hucremle, nefes aldigim her animla, doktugum her gozyasimla beraber kaniyorum. Kan, masumiyetimi alip goturuyor. Kan, yalnizligi yuzume carpiyor. Kan, iyilesmeme engel oluyor.


:CBBE:
Seni seviyordum. Her seyimle, tumuyle, hic kimseyi asla sevmedigim kadar. Oysa daha yeni yeni anliyorum bu sevgiyi asla hakketmedigini; beni asla hakketmedigini...
Uzun gecelerdir agliyorum. Senin icin agliyorum. Seni kaybettigim icin belki, ya da belki sen, sen olmadigin icin.
Sen, sen degilsin evet. Bunu yeni anladim. Sevdigim sen, su an tanidigim sen degilsin. Hicbir zaman o kisi olmadin belki. Ya da belki o kisiymis gibi davrandin. Sonucta bir seyler bitti ve sen artik benim sevdigim, benim tanidigim kisi olmaktan ciktin. Bu yuzdne agliyorum en cok da. Aciyorum kendime bir anlamda. Cunku kandirdigini dusunuyorum beni. Aptal gibi hissediyorum kendimi. Aptal gibi hissediyorum.
Simdi, guvenim tumuyle kayboldu. Bunun en buyuk suclusu 'asil sensin'. Insanlari seven, onlara guvenen, onlar icin kendinden her turlu tavizi verebilen beni yok ettin 'asil sen'. Onun yerine guvensiz, insanlari cok daha kotu goren bir ben yarattin. Bundan sonra her sey daha zor benim icin. Cunku 'asil sen' bana, her zaman, tumuyle yapayalniz oldugumuzu gosterdin. Ve bu cok korkutucu. Ve ben cok korkuyorum.
Masumiyet boylece yok oldu.
Masumiyet boylece olduruldu.
En keskin bicagi alip tam masumiyetimin en can alici yerine sapladin.
Onu yok ettin 'asil sen'. Beni yok ettin. Beni ben yapan en onemli ozelligimi yok ettin.
Simdi yagmur yagiyor devamli. Ruzgar esiyor. Kalbim tumuyle parcalanmis, golgelerin arasina gizleniyor. Agliyorum devamli. Haykiriyorum. Ve anlayamiyorum. Nasil bu denli acimasiz oldun, anlayamiyorum.
Goz yaslarim akiyor. Damlalar zemine dustukce bir duvar olusturuyor. Duvar buyudukce yalnizligim da buyuyor. Duvar buyudukce masumiyetim daha da kayboluyor. Yalnizligim kimsenin erisemeyecegi buyuk bir ormana donusuyor. Yalnizligimi orumcek aglari kapliyor. Yalnizligim, bir turlu yesermeyen agaclarin arasindaki damlalarla usuyor. Yalnizligim beni benden aliyor, goturuyor. Ozgur bir kelebegin gokyuzune yukselmesine bile sirtini ceviriyor. Ozgurlugu gormeye dayanamiyor. Cunku ozgurluk, yalnizligima, plastik bir dunyanin, plastik bir gokyuzunun altinda varoldugunu hatirlatiyor. Ben agliyorum. Ve duvar butun dunyami yavasca kapliyor.
Seni sevdim. Seni tumuyle, her seyimle sevdim. 'Seni seviyorum' lara nefesimi son haddine dek tukettim. 'Seni seviyorum' lari vucudumun her bir kosesine yazdim.
Oysa simdi, her damlasiyla akittigim gozyaslarina pismanim. Bana verdigin tum aciyi icime alip, kendimi tumuyle tuketerek, onlari kendime sakladigim icin pismanim. Senin icin kendi kendimi acittigima pismanim.
Artik aglamamaliyim. Biliyorum. Ama kendimi rahatlatiyorum senin icin aglamadigimi dusunerek. Cunku sevgilim, ben artik senin icin degil, sen sandigim SEN icin agliyorum. Ve aslinda o sen degilsin. Hic olmadin. Sadece ben inandim.
'Aptal gibi hissediyorum!'

Kaniyorum... Kan, 'seni seviyorum' lari kaziyor duvara. Kan/ 'seni seviyorum' lari siliyor. Kan, 'seni seviyorum' yazmama engel oluyor.
Kaniyorum. Vucudumun her parcasiyla, her hucremle, nefes aldigim her animla, doktugum her gozyasimla beraber kaniyorum. Kan, masumiyetimi alip goturuyor. Kan, yalnizligi yuzume carpiyor. Kan, iyilesmeme engel oluyor.
Unutmak istiyorum. Seni unutmak istiyorum. Seni unutmam gerektigini biliyorum. Seni uzaklara, cok uzaklara gonderiyorum. Senin yuzun benim icin birsey ifade etmemeli artik. Senin yuzun artik sana ait degil. Senin yuzun eskiden SEN sandigim sana kaliyor. Asil sen cok daha cirkinsin artik. Asil sen, benim icin hicbir sey ifade etmiyorsun!
Hoscakal sevgilim. Hoscakal SEN sandigim sen. Hoscakal aslinda SEN olmayan sen.
Hoscakal!

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Hoşgeldiniz...
Gönderen: ÖRSAN BAYDAR / İSTANBUL
10 Mayıs 2004
Aşk şimdi başlıyor. Şimdi kanamaların düzene girecek, yaraların kabuk atacak, şimdi daha çok aşk olacaksınsın sen.. Aşk okununca mı güzel, bitince mi, yaşadığında mı.. Aşkın öncesi, kendisi ve sonrası için hoşgeldin.. Kusmuklarına baktım aynı yemeğe midemiz bulanmış.. Aşk bu, kusan kusana..Doyarkende güzel çıkartınca da..Çıkartmak üzere başarılar..gecenin buğusu..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Buradayım...
Renkli, Keçeli Kalemlerim
Maddenin Pesinde
Yalnizliklar Sehri Istanbul
Bir Harf Binlerce İğnesini Batırır Tenine
Yalnızlık Elbiseleri
Sakın Unutma
Mirasını Yok Et ve Alay Et
Bomboş Gözler
Hiçkimseye Bir Mektup

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kimim Ben? [Öykü]
Karma [Öykü]
Onuncu Enerji - Bölüm 3 [Roman]
Onuncu Enerji [Roman]
Onuncu Enerji [Roman]
Romeo'lu Düşünceler Playboy'la Sevişmeler [Eleştiri]


Selin Arslanoğulları kimdir?

Ne ekersen onu bicersin' e inaniyorum ve aklima ne gelirse yaziyorum ki bu teorimi kanitlayabileyim


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selin Arslanoğulları, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.