..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > BİNNUR EDİSAN




5 Ocak 2008
Facebook Çılgınlığı  
BİNNUR EDİSAN
Geçmişine sahip çıkan her insan için anıların gözler önüne bir şekilde serilmesi...


:CFBC:
Bir facebook çılgınlığıdır gidiyor…

Bazen sisteme uyuveriyor insan. Çılgınlık dediğime bakmayın işin içinde bir parça da hüzün var. Geçmişine sahip çıkan her insan için anıların gözler önüne bir şekilde serilmesi… Lakin iş eski sevgilinin ( sevgililerin) adını soyadını yazıp aramaya gelince başka bir boyuta dönüyor. Facebook’ta profil açtığım ilk günden beri merakımla cebelleşip böyle bir arama yapmadım.Ta ki ortak arkadaşlar listesi çoğalana dek…

Bazılarının fotoğraflarına bakarken yılların insanları ne kadar yorduğunu görüp şaşırdım; bazılarına hiç değişmemiş , dedim; bazılarınaysa gülümsedim…Hülasa; başka dünyaların insanları olmuşuz. Yeni hayatlar kurulmuş…

En çok bir bebek resmine bakarken gülümsedim. Bir arkadaşın bebeğinin resmine…Aaa, ne şeker tıpkı babası, diye geçirdim içimden. Sonra bir düğün fotoğrafı…Birbirlerinin gözlerine aşkla bakan şahane bir çift...Beni en çok güldüren; güldürürken düşündüren üniversite yıllarından bir dostun düğün fotoğrafı…Her ne yaşanırsa yaşansın yıllar sonra gülümseyerek ve mutluluk dileyerek anmak geçmişin ağır katmanlarından sıyrılmak sanki. Belki de yaralanmadan vedalaşmanın ve yaralamadan gitmenin huzuru…Acı kalmamış geride sadece garip ve anlık bir hüzün…

Bir facebook çılgınlığı ve bir facebook hüznü işte…

Evlenmiş dostlarımı gördükçe evlenme fikrine neden bu kadar uzak olduğumu düşündüm. Dostlarımın düğünlerinde masanın bir köşesinden nikah şahidi olmak işin en eğlenceli tarafıydı.Tercihimi evlenmekten yana yapsaydım şu an evli ve çocuklu bir kadın olma ihtimalim yüksekti:) Öyle olsaydı ne kadar eğlenceli olurdu bilemiyorum tabii…Bakalım facebook sayesinde kaç evlilik resmini daha görüp mutluluklar dileyeceğiz…Yaşasın facebook! İş çığrından çıktı zira:)))))))))

ELİF HANIM, FACEBOOK SAYFANIZDA YAZIYI PAYLAŞABİLİRSİNİZ ELBETTE...SEVE SEVE...

BİNNUR EDİSAN
05 OCAK 2008

.Eleştiriler & Yorumlar

:: bende soruyorum kendime
Gönderen: Elif Tunçel Kaç / , Türkiye
11 Şubat 2009
facebook ta dolaşıpta benzer tepkiler vermeyen var mı aceba?? dostlarımızın yazdıgı notların ne demek olduğunu, çektigi ızdırabın neler yazdırdıgını bilmek bazen üzüyor insanı ama bunlar yıllar sonra tesadüfen bulunan arkadaslarda yaşanmıyor;yıllar boyu kaybetmedigin dostlarında hissediyorsun içini yakan veya coşturan duyguları facebook sayfamda paylaşmak istiyorum yazınızı eger izniniz olursa??

:: Facebook
Gönderen: asivemavi / ege/Türkiye
2 Mart 2008
Neden merak salarlar diye meraklandım bende. İnsan bazen korkar geçmiştekileri bulmaktan sanırım bende öyle oldum ve sustum. Hoş kara kuru sümüklü bir oğlanı bulupta ne yapacak ki zeynep? :) Bazen iyidir eskileri bulmak ama halen bir şeyler varsa, tükenmemişse bulmamakta iyidir. Kabullenmeyi öğrenene kadar merağımı hapsettim...

:: yorum.
Gönderen: Birkan SUCAKLI / İstanbul/Türkiye
29 Ocak 2008
İyi bir deneme okudum. Konu güncel olunca, ilgi dahada çok oluyor.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
kağıt tahdidi yoktur!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
Silmedim, beyaza boyadım
İş Yeri Kuralları!
Anlatıyor Gibiydim
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Çapkın Erkek (Kadın)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.